Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket TV ville du vælge?

Af Thomas Larsen
Hej,

Jeg skal ud og købe et nyt tv. (skal bruges til dvd, blueray, ps3, xbox360)
Havde egentlig tænkt mig at købe Samsung's led UE46b8050 (den nye 8 serie) - men så blev jeg gjort opmærksom på at de ville komme med et nyt tyndt plasma tv, som skulle være endnu bedre PS50b855, dette tv faldt lige i min smag, og havde tænkte mig at købe det... men så hørte jeg rygter om en brummen lyd... der skyldes en konstructions fejl i kabinetet - og det skulle eftersigende været taget af det nordiske markedet, for at rettet fejlen. (ved godt man kan finde det online, med gider ikke risikere at få en model med denne fejl)

I går så jeg så Sony's nye KDL-46z5500 - det hang dog bare på væggen uden at være tilsluttet, så har overhovedet ikke set hvad det kan.. men synes designet er lækkert. Nogen der kan sige noget om dette tv?

Mine muligheder er så som følgende:

Vent på fejlen i PS50b855 er fixet og køb det...

Køb Samsung's led UE46b8050 nu!

Køb Sony's KDL-46z5500 nu!

et stort plus til samsung's modeller er de er så tynde og at man kan få det ultra tynde wallmount - så det hæller jeg til... men i sidste ende er det jo billedet man skal kigge på.

PS: bare for at folk ikke kommer med panasonic eller pioneer ideér, jeg kan ikke li' panasonics design, elsker pioneer skærme, men gider ikke ha' et tv uden "indbygget" højtalere igen, og synes at pioneers design bliver ødelagt hvis man montere deres original højtalere.

Håber i kan hjælpe mig med at vælge det rigtige TV.

På forhånd mange tak.

-Thomas Larsen
Af Ponduus
Jeg vil uden tvivl vente og købe PS50b855. I mine øjne giver det langt det bedste billede plus det har en masse features som plasma tv har manglet de sidste par år.

Man bytter ikke god billedkvalitet for features længere. Man får alt hvad hjertet kan begære i en PS50b855.