Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bsl2
hej alle

jeg har efter gode råd og vejl. her i forummet bestemt at jeg skal have et panasonic 42"G10 skærm.men på flatpanels review påpeger de at der er problemer med at understøtte 1080P24.er der nogen der ved om dette er rettet.elgiganten sælger 42"G10 for 7489 kr på deres internet butik.

bsl2
Brugeravatar
Af truehorses
Panasonic er klar over problemmet og skulle eftersigende komme med en
firmware update, der skulle løse deres 24p afspilning....
Se evt. på Panasonic`s hjemmeside....
Af bantam
Der er en firmware-opdatering ude - men kun visse kunder har fået den tilsendt på et SD-kort. Vi venter stadig på en officiel annoncering af opdateringen fra Panasonic.

Jeg har netop i dag målt på et opdateret 46G10 og kan konstatere, at 24p-problemet er løst og at Blu-ray (24p) nu afspilles korrekt ved 96Hz.

Om der kommer yderligere versioner af firmwaren vides ikke - det kan være, at den tilgængelige opdatering skal betragtes som en beta-release. Hold øje med annonceringer fra Panasonic.
Af bsl2
hej

ok.jeg havde læst at der skulle komme en løsning på problemet.men kunne ikke finde noget på panasonic hjemmeside om det.så jeg kan roligt bestille en G10.tak for info til jer begge

bsl2
Af madmike
Det er supergodt at høre bantam - mange tak for indsatsen!

Jeg tror vi er en del der nu kan få købt os et G10 med ro i sindet.

:) Mike
Af hdmi
madmike skrev:Det er supergodt at høre bantam - mange tak for indsatsen!

Jeg tror vi er en del der nu kan få købt os et G10 med ro i sindet.

:) Mike
NU er der kommet en officiel meddelelse fra panasonic iflg. recordere.dk...........det var også på tide :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tsk tsk... vi har selvsamme nyhed på forsiden, og så quoter du recordere.dk?
Af hdmi
yakken skrev:Tsk tsk... vi har selvsamme nyhed på forsiden, og så quoter du recordere.dk?
øh..da ikke på min forside :o