Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PowerJ
Hej
Jeg sidder med en 20" ViewSonic VX2025wm nu, men den ryger retur, pga. Homogeniteten af baggrundsbelysning.

Jeg gik desværre glip af dell fælleskøbet (fald i søvn i går og fik ikke nået og sende bestilling afsted i tide, så nu er det for sent, sendte mailen kl 6 til morges og det er for sent.

Har kigget lidt på en NEC 20WGX2, men den er udelukket pga. blank overfladecoating. Arh hvorfor skal den også have blank overfladecoating, hvis den havde en mat, så havde jeg købt den

Har også kigget på en Philips 200W6CS, den vil have været pæn, hvis der ikke var indbygget højtalere

Krav:
20" Widescreen
(S-IPS pannel)
Har i nogen bud?
Senest rettet af PowerJ 18 jul 2006, 03:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsung 215TW er et udmærket bud. Den har fået væsentlig bedre kritik end både Viewsonic og Philips' model.
Af PowerJ
Findes der en en anden udgave uden det extra "diller daller" højtaler, PIP & PAP? :)

Jeg har ikke brug for alt det extra "diller daller" Skal bare have en skærm i et clean design og som kan bruges som allround skærm:
gamer lidt en gang i mellem
film
lidt billede behandling
og self. Inet surfing/tekst behandling
Af PowerJ
andre som har nogen bud?

Hmmm det kunne være at jeg skulle starte en ny fælleskøb runde, hvis der var stemning for det
Af PowerJ
hopper skrev:Kan klart anbefale denne skærm

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177780

Kan det hele incl. spil. "diller daller" kan let taget af.
Den skærm har det samme panel (P-MVA) som ViewSonic VX2025wm, som jeg sendte retur, da jeg ikke var tilfreds med Homogeniteten af baggrundsbelysningen. Hvordan er Homogeniteten af baggrundsbelysningen på din S20-1W? kan du poste et billede