Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af melen
PowerJ skrev:Jeg overvejer på at købe en 2007FPW, jeg vil lige høre hvad forskellen på LG.Philips LM201W01 & LM201WE2 panelerne er?

Er der en som har modtaget sin 2007FPW, som lige vil poste et billede af homogeniteten af baggrundsbelysningen

Hvad for et panel sidder der i den skærm i har modtaget (2007FPW) Kan findes ved at

1- Turn off your screen
2- Press simultaneously the 'Menu' and '+' button of the screen.
3- While holding the 2 buttons, press now the 'Power' button.
4- Once the screen in ON, unpress the 3 buttons.
5- Just press '-' button.
I den 2007FPW jeg har modtaget sidder der en IPS LG-Philips LM201W01. Så vidt jeg ved er WE2 lidt hurtigere, om der er andre forskelle kan jeg ikke svare på.
Jeg har haft min skærm i et par uger nu, og jeg er yderst tilfreds. Jeg oplever ikke nogen trailing i spil.
Skærmen er også meget homogen, så det ser ud til at Dell har fået styr på det siden deres 2005FPW, der havde store problemer med homogeniteten.
Brugeravatar
Af melen
klausbergh skrev:Nu er min skærm på vej. Efter hvad jeg kan se på fragtselskabets track and trace, skulle den blive leveret den 20-07, kan man regne med det eller er de forsinket i jeres tilfælde?
Min kom før den opgivede dato ;)
Af klausbergh
ok så fik jeg leveringsdatoen som siger fredag den 21. Egentli underligt at fragtselskabet skal bruge så lang tid på at få varen ud.
Af Wired
Har lige fået min 2407WFP ind ad døren. Tilslutningen var nærmest med en smule ærefrygt! :)

Første tanke var at den var mindre end forventet - men da jeg så fik den tilsluttet bliver man virkelig klar over dens imponerende størrelse.

Der er ingen problemer med banding på min skærm - herligt! O_O

Døde eller lysende pixels har jeg ikke opdaget nogen af, men har også besluttet at jeg ikke vil lede efter dem. Jeg laver måske en brugeranmeldelse om et par uger, hvis der ikke er nogen som kommer mig i forkøbet.

So far fuld tilfredshed. Min bror begynder også at hælde mod en 2407WFP, men tilbuddet er jo udløbet... :((
Af -Jones-
Så er min skærm ankommet til København, vel maks 20 km fra min adresse... Bliver først leveret torsdag :/

Tsk tsk schenker
Brugeravatar
Af yksa
-Jones- skrev:Så er min skærm ankommet til København, vel maks 20 km fra min adresse... Bliver først leveret torsdag :/

Tsk tsk schenker
tillykke med det, hvilken model har du bestilt?

O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg får selv adgang til 3 af de mindre populære modeller:
1707FP, 1907FP og 2007FP i løbet af sommeren, så der vil der nok komme en anmeldelse af disse modeller i løbet af august.
Da de ikke hører til blandt de modeller som har været mest populære i denne tråd, vil det dog mest tjene som en guide til mainstream brugeren der i forvejen overvejer et PC køb hos Dell og samtidigt vil have en skærm med til den.
Af Cyber-Frog
Så ringede schenker lige, på mandag mellem 17 og 22 lander min skærm - så det er jo dejligt :)
Af skovsborg
Kunne da godt tænke mig at høre om hvordan 2407 Widescreen skærmen er f.eks. i BF2( andre spil) og med hvilke grafikkort I kører med.

Jeg har et MSI 7900GTX det skulle vel gerne kunne klare BF2 i højeste opløsning eller hvad ?
Brugeravatar
Af melen
skovsborg skrev:Kunne da godt tænke mig at høre om hvordan 2407 Widescreen skærmen er f.eks. i BF2( andre spil) og med hvilke grafikkort I kører med.

Jeg har et MSI 7900GTX det skulle vel gerne kunne klare BF2 i højeste opløsning eller hvad ?
Jeg kører BF2 på en 2007FPW på et 7800GT og det kører med minimum 60 fps. Eftersom 2407'eren har ca. 25% flere pixels og din 7900GTX mindst yder 25% mere end min 7800GT vil jeg tro at den vil klare det fint
Af zeppo
Har snakket med fragtfirmaet, de kommer med min 2407 i morgen aften... Ganske fornuftig leveringstid og kun god service fra dell, det kan kun anbefales. Nu må vi se om jeg også vil anbefale skærmen :P
Af klausbergh
Hej

Er der nogen der har modtaget 2007 widescreen?
Får først min fredag, men vil gerne høre nogle erfaringer....

Der har været lidt diskussion om hvor stort panelet i virkeligheden er, altså uden ramme, er der nogen der har de præcise mål?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvorfor lade sig farve af andres meninger når du nu har bestilt en selv og allerede får den om 2 dage? Du kan jo selv regne størrelsen ud ved at gange pixels med dotpitchen.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 20