Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Er det en god ide at købe sådan en tillægsforsikring når man køber tv. Jeg har ikke selv nogen indboforsikring der eventuelt kunne dække noget men overvejer da at få det.

Køber nok mit tv hos elgiganten og de har en 3 årig tillægsforsikring til 699 kr.

Hvad siger i.
Af LunD^
Jeg har købt mit ved Cinemagic, og her har jeg købt en 4årig forsikring, som dækker alm. reparationer i hjemmet. Dvs. jeg skal ikke kører nogen steder, de kommer hjem og rep. evt. tager det med og udlåner låne tv. Det var mest derfor jeg tog den.

Og så fordi jeg er dækket i 4 år fremfor kun 2, når man nu har brugt 6500,- på tv. :)

Men under alle omstændigheder har du jo 2års reklamationsret.
Af steen_c
reklamtions retten gælder i 2 år. og gælder mod produktfejl fra producent eller leverandør. men dækker ikke hændelig uheld, og teknisk fejl udover reklamationen i de 2 år.

forsikring syntes jeg er en rigtig god ide.

da forsikringen dækker hvis der skulle ske

- at fjernsynet falder ned
-at fjernsynet får et slag et stød, feks, en støvsuger, xboxs kontroller mod skærm :D .
forsikring dækker også hvis fjernbetjening bliver tabt.
jeg syntes det er en god ide, har ikke oplevet de ikke dækker. dækker også uanset hvem der har ødelagt det. feks en fest og en gæst støder ind i det.
hvorfor ikke tage den stor på 5 år. du er garanteret et produkt de nøste 5 år.
Af FinnPinn
Det lyder fint. :)

TV'et er købt og forsikringen også.

Så venter jeg bare på det.
FinnPinn skrev:Hej.

Er det en god ide at købe sådan en tillægsforsikring når man køber tv. Jeg har ikke selv nogen indboforsikring der eventuelt kunne dække noget men overvejer da at få det.

Køber nok mit tv hos elgiganten og de har en 3 årig tillægsforsikring til 699 kr.

Hvad siger i.
Syntes godt nok at man i stedet for at købe en tillægsforsikring skal se at få sig en indboforsikring.....
Mange indboforsikringer kan imod et mindre tillæg også fungere som elektronik forsikring....