Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TvHomer
Hej

Som overskriften antyder, så er jeg i tvivl om hvilken boks jeg skal vælge. Jeg har læst hvad der følger med de forskellige bokse, men jeg savner erfaring om nogen af dem, blandt andet:

Støjer nogen af dem?

Har nogen problemer med at ligge programmerne i rækkefølge, som jeg bestemmer?

Er nogen bare upraktiske?

Det eneste jeg synes jeg reelt har behov for er egentlig bare det digitale signal. Er den lille standardboks støjfri og tilfredsstillende?
Senest rettet af TvHomer 18 aug 2009, 13:10, rettet i alt 1 gang.
Af OleA
Den lille Standardbox (den grå sagem) er totalt støjfri. Men du kan ikke se HD kanaler med den.

Samsungboksen med harddisk støjer en smule, men det er vist meget forskelligt fra model til model. Jeg er heldig og har en der ikke støjer ret meget. Ikke noget jeg lægger mærke til medmindre jeg "muter" tv'et.

Og harddisken til at optage på er uundværlig for mig.
Af TvHomer
Hvordan er kvaliteten af den lille sagem? Giver den et ligeså godt billede, og er den stabil og brugervenlig?
TvHomer skrev:Hej

Det eneste jeg synes jeg reelt har behov for er egentlig bare det digitale signal. Er den lille standardboks støjfri og tilfredsstillende?
Fri adgang til digitalt kabel-tv
19. aug. 2009 10.48 Penge Opdat.: 19. aug. 2009 10.55
Landets største kabel-tv-selskab, YouSee, sætter nu for alvor gang i digitaliseringen af det hjemlige tv-marked.

...... læs mere nedenunder

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/08/19/103028.htm
Af TvHomer
Ja, det er dagens store samtaleemne, men jeg mangler lige en DVB-C boks, og hvordan får jeg nu fat i den?
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Jeg har en Sagem 60 liggende som jeg gerne sælger for 250 kr. Den er et par år gammel, men fejler absolut intet. Jeg sælger den fordi jeg har lejet en af de nye bokse med harddisk.