Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Niller53
Var ude i et sony center for at snakke om hvilken harddisk optager jeg skulle købe til mit sony 40W5500 købt hos LDC PLANET for en 3 mdr. siden. Jeg får en fin snak med ham indtil han spørg hvor jeg har købt det mit tv, jeg svare ærligt at det er købt hos LDC PLANET, så skifter han til at være en julenisse og siger at så har jeg noget dårligt i vente - spørg hvad han mener og svare at det vil han ikke sige, det skal han vel sige som sonymand for at skræmme kunder væk fra at købe parallelimport - eller har den julenisse noget at ha det i.....
Nils
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dit TV virker vel? I så fald har du ikke noget ubehageligt i vente. Find en anden forhandler at diskutere med - pågældende Sony Center har vist haft deres chance.
Af Kibsgaard
Har du prøvet digital tv på det? Nogen tv fra udlandet virker nemlig ikke med digital tv i Norden.
Af Niller53
Kibsgaard skrev:Har du prøvet digital tv på det? Nogen tv fra udlandet virker nemlig ikke med digital tv i Norden.
Sorry - burde have skrevet at mit tv virker 100 % perfekt, ville bare finde ud af de ulemper der er ved at bruge det mondul ( digital kortlæser bag på tvet ) jeg bruger med mit yousee kort - kontra
at bruge yousee samsung box når jeg skal ud og købe en harddisk optager..

Nils
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den primære ulempe er nok en ekstra fjernbetjening. Derudover så er Yousee-boksen lidt irriterende at betjene med en universalfjernbetjening, idet man ikke kan sende separate tænd- eller sluk-kommandoer til den. Det er måske petitesser, men i min verden er det lidt dumt.