Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mathias A.
Ja, jeg søger somsagt et Fladskærms tv til rimelige penge.

Mine krav;

Mindst 37"
Maksimum 4000kr.
Skal have respektabel billedkvalitet til almindelig tv og så indgange så jeg kan smide computer til.

Årgang, alder, lokation osv. betyder ikke det store. Kom frisk ;)
Af Mathias A.
Kom frisk! ;)

Forresten, er det rimeligt at byde 3000kr. for et ét år gammelt PX80 42"? Eller er det mere værd? Jeg mener, den nye model i 42" koster jo "kun" 5200 og sådan noget HW falder da rimelig meget i pris ikke?
Af Illgor
Om det er rimeligt er jo helt op til dig.
Men du får utvivlsomt et langt bedre tv end noget andet du kan finde i den prisklasse du leder efter.
Tv falder i pris, men de som er rigtig gode falder jo knap så meget. Og du har jo stadig 1 år tilbage på reklamationsretten på det tv. Bare sørg for at tjekke at det ikk fejler noget.

Vil sige det sådan: Hvis du kun har 3k, så er det et fint køb - hvis du har lidt ekstra, så køb et nyt px10.

Held og lykke med det...
Af Mathias A.
Jeg tænker mere om det er helt uretførdigt af mig at byde 3000kr. eller om det er en fair handel for begge parter :)?
Af skumle
Det er rimelig fair - måske en 3300,- ville være helt rigtigt. :p
Af Beckham
Hvad med et Sony D3000 40"? Var det noget som kunne friste?
Af anzelz
Jeg kunne være interesseret i Sony-tv'et, hvad havde du forventet i pris?
Af Beckham
Havde tænkt mig en 4000 kilo. Der stadig en uges reklamationsret tilbage. Ikke at der er noget i stykker eller noget..:-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Beckham skrev:Havde tænkt mig en 4000 kilo.
Kilo = 1000. Så 4000 kilo er vel 4 millioner. Det er en pæn fortjeneste du hiver hjem hvis det er kroner du regner i 8)
Af Beckham
Hehe...wups. Yakken har selfølgelig ret..:-) 4 kilo eller 4.000 kr. Så skulle den vist være på plads..:-)