18 aug 2009, 23:39
Hejsa
Vi er ved at flytte og føler derfor det er på tide at opgradere familiealteret
Indtil videre har vi købt et 32w5500 (havde desværre ikke plads til en 37" - derfor ingen plasma), WD TV samt en WD 500gb ekstern, hvor jeg har lagt vores filmsamling ind på(hovedsageligt iso).
Vi mangler at købe et lydanlæg, hvilket har vist sig lidt mere uoverskueligt end jeg havde regnet med.
Optimalt vil vi gerne ha følgende features samlet i et:
Cd-afspiller
Ipod Dock (et krav fra kæresten - lord knows why)
DAB radio
DTS decoder, så jeg kan kører lyd fra WD TV
Da vi begge er studerende, behøver det ikke være super fancy eller high end, det skal bare fungere tilfredsstillende.
Ligeledes er det heller ikke et krav, at det er 5.1, vi kan sagtens klare os med stereo.
På forhånd tak
Vi er ved at flytte og føler derfor det er på tide at opgradere familiealteret
Indtil videre har vi købt et 32w5500 (havde desværre ikke plads til en 37" - derfor ingen plasma), WD TV samt en WD 500gb ekstern, hvor jeg har lagt vores filmsamling ind på(hovedsageligt iso).
Vi mangler at købe et lydanlæg, hvilket har vist sig lidt mere uoverskueligt end jeg havde regnet med.
Optimalt vil vi gerne ha følgende features samlet i et:
Cd-afspiller
Ipod Dock (et krav fra kæresten - lord knows why)
DAB radio
DTS decoder, så jeg kan kører lyd fra WD TV
Da vi begge er studerende, behøver det ikke være super fancy eller high end, det skal bare fungere tilfredsstillende.
Ligeledes er det heller ikke et krav, at det er 5.1, vi kan sagtens klare os med stereo.
På forhånd tak