Log ind med sociale netværk
18 aug 2009, 17:48
I siden på X10 sidder et CI slot (common interface) heri kan du indsætte dit indkøbte CA-modul - som så skal indeholde det lille abbonomentskort du bestiller fra din udbyder.. så er du klar til de brugerbetalte digitale kanaler..
Bedste hilsner
Mons
Mons
18 aug 2009, 19:11
Det virket til at X10'eren er et meget fornuftigt tv..
Men hvordan ser i på det i forhold til S10'udgaven?
Det er tidligere blevet diskuteret herinde, at forskellen mellem de to modeller er begrænset. Men S10 har dog FULL HD og en række andre specifikationer til sin fordel.
Det kan dog diskuteres hvad de lidt bedre specifikationer betyder i praksis, men er der nogen grund til at vælge x10 frem for s10 når nu prisforskellen ikke længere er ret stor?
Regner med at købe en af de to modeller i Tyskland - de ser billige ud dernede!
Men hvordan ser i på det i forhold til S10'udgaven?
Det er tidligere blevet diskuteret herinde, at forskellen mellem de to modeller er begrænset. Men S10 har dog FULL HD og en række andre specifikationer til sin fordel.
Det kan dog diskuteres hvad de lidt bedre specifikationer betyder i praksis, men er der nogen grund til at vælge x10 frem for s10 når nu prisforskellen ikke længere er ret stor?
Regner med at købe en af de to modeller i Tyskland - de ser billige ud dernede!
18 aug 2009, 20:04
S10 har (som G10) problemer med afspilning af 24p-indhold (Blu-ray) uden at der kommer judder (små ryk, som tydeligst ses ved f.eks. panoreringer).
Vi afventer en udmelding fra Panasonic vedr. mulighed for en korrektion af problemet ved f.eks. en software-opdatering.
Måske gælder 24p-problemet kun de danske modeller - men det vides ikke med sikkerhed.
Vi afventer en udmelding fra Panasonic vedr. mulighed for en korrektion af problemet ved f.eks. en software-opdatering.
Måske gælder 24p-problemet kun de danske modeller - men det vides ikke med sikkerhed.
18 aug 2009, 23:02
Ejer 1 film og er for nærige til at købe dem PT. og mon ikke X10en kan vise det bedre end mit gamle Toshibe alligevel. Det kan vel kun være en opdatering fra hvad jeg har nu
Mons skrev:@ vtviking - har du prøvet at se FULL-HD-materiale på 50X10 i din egen siddeafstand? Hvis ikke var det jo en mulighed at få det efterprøvet..Det er også et minimum af blue-ray jeg vil se tror jeg
X10 bruger forøvrig mindre strøm, har ingen blæsere, og afspiller 1080p/24 korrekt.. 8)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto