Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af korben
Nååå nu har jeg set lidt mere på dell side og kan se at de har sat prisen ned på den 2007FP 20.1-inch Flat til kr 3.564 og 2007WFP 20.1 er sat ned til 4549,-. men er der en som kan forklare mig om der er nogle +/- ved at købe 2007FP 20.1-inch frem for 2007WFP 20.1. ud over det som 4:3 og 16:9 antal pixel..

for jeg tror da måske bare jeg skulle købe en 4:3 så jeg kan køre 1680x1200 og ikke 1680x1050 men er der andet ???
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej der er ikke andet. 1600x1200 er en fremragende opløsning er mindst ligeså brugbar som 1680x1050. Der er ingen grund til at benytte sig af dette tilbud så længe Dell selv kører med så fordelagtigt et tilbud på 20.1" modellen.
Brugeravatar
Af nuxx
Jeg ville nu ellers enormt gerne kunne overføre beløbet før weekenden. Og en simpel "bestilling modtaget - afvent videre behandling" mail ville ikke udgøre en reel arbejdsbyrde også selvom der så skulle sendes 100 af dem. Dog skal jeg ikke undlade at udtrykke min begejstring for at Frederik påtager sig en så diffus arbejdsopgave som denne. Ville dog gerne høre bare et lille pip så jeg ikke går og frygter at min mail er blevet ædt undervejs, specielt her op til weekenden hvor chancen løber ud.

*krydser fingre*
Af korben
Jeg har talt med Dell idag Frederik og nu er der styr på det hele. Det var bare en lang liste han skulle se på.

Jeg ringet til dell og ? efter Frederik så kom jeg på auto svar på hans lokal nr. jeg lage så en besked om at blivet ringet op. der gik ca. 20-30min før han ringet tilbage. Så det er helt cool.

Jeg er happy nu. Tak tak til alle. glæder mig til at få min monitor..
Af PowerJ
Jeg overvejer på at købe en 2007FPW, jeg vil lige høre hvad forskellen på LG.Philips LM201W01 & LM201WE2 panelerne er?

Er der en som har modtaget sin 2007FPW, som lige vil poste et billede af homogeniteten af baggrundsbelysningen

Hvad for et panel sidder der i den skærm i har modtaget (2007FPW) Kan findes ved at

1- Turn off your screen
2- Press simultaneously the 'Menu' and '+' button of the screen.
3- While holding the 2 buttons, press now the 'Power' button.
4- Once the screen in ON, unpress the 3 buttons.
5- Just press '-' button.
Af eliteMario
Jeg er også lige på vippen til at bestille 2407 modellen, har faktisk haft overvejet at købe en Dell 24" skærm siden den første kom... men blev lidt skræmt af hvad man kan læse om skærmen på f.eks det amerikanske dell forum og andre steder... er der nogen der har modtaget deres skærm elle bare har en rev A02 som kan klargøre om der er branding osv. eller give sit indtryk af skærmen...

Jeg ville egentlig også bruge skærmen til tv, konsol og senere hd film, men kan forstå at det måske ikke er den bedste ide at bruge denne skærm til andet en pc, da man ikke kan kører 1080p gennem dvi'indgangen osv.

Jeg skal bruge skærmen til 3dsmax, autocad, web, grafiskdesign og den slags... er det en god ide med den skærm så?

Håber på noget hurtigt respons, da fristen jo næsten er udløbet!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til dit brug vil 2407 være næsten ideel. Især CAD og grafisk design er 1920x1200 en rigtig god opløsning. Men som TV er den nok ikke det bedste valg.
Af itjan
Min 2007FP har et LTM201U1 panel, ved ikke om det er AO2.
Overvejer at returnere den, havde håbet den havde S-IPS panel, Samsung panelet er ca. et år gammelt.
Af Henrikh
yakken skrev:Til dit brug vil 2407 være næsten ideel. Især CAD og grafisk design er 1920x1200 en rigtig god opløsning. Men som TV er den nok ikke det bedste valg.
Hvorfor kan den ikke anvendes som TV? Jeg havde regnet med at smide et Hauppuage kort i min maskine, og bruge MCE til at se TV på. Så kunne jeg slippe af med mit 28'' CRT TV, det er halv defekt og så fylder det jo bare for meget :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan også godt se TV på det, men du blæser jo et billede med 576 linier op på en skærm der ikke er tilpasset din tuner og samtidigt har den 1200 liniers opløsning - resultatet kan ikke blive så godt som dit 28" CRT det lover jeg.
Af Zutte
Er der nogle af jer der har fået en 2407'er som har prøvet et eller andet FPS, og som kan give en vurdering af skærmens evner....???? (eller mangel på samme)

Har godt nok lige bestilt en, da jeg blev træt af at vente på Samsungs 245T og også blev lidt lokket af det gode tilbud.
Af Henrikh
Nej klart nok, men det ville vel have blevet det samme, som hvis jeg havde købt et LCD-TV, og koblet det op til computeren :-)
Af dsdsdk
Zutte,

Sublim til COD2 og HL2. Jeg kan ikke se nogen trailing what so ever.

edit.. jeg er kommet frem til at den trailer mindre end en 8ms TN.
Senest rettet af dsdsdk 17 jul 2006, 14:11, rettet i alt 1 gang.
Af klausbergh
Nu er min skærm på vej. Efter hvad jeg kan se på fragtselskabets track and trace, skulle den blive leveret den 20-07, kan man regne med det eller er de forsinket i jeres tilfælde?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 20