Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eXeel
Jeg værdsætter jeres side utrolig meget. Men der er altid plads til forbedringsforslag...

Jeres lister viser fint fordele og ulemper og produkterne. Problemer er, der ingen sammenligningsgrundlag er på listen.

Kunne man forestille sig, at priserne (hos billigste forhandler i øjeblikket) blev nævnt på listen, inden man går ind på den enkelte?
Og kunne man måske forvente, at de blev sat i orden efter kvalitet i forhold til pris?
Som det er nu, er de tilfældigt sat frem, går jeg ud fra?

Evt. en dato for hvornår den er tilføjet listen, og så kan man gå ind i den anmeldelse og se, hvordan anmelderen sammenligner den med andre i samme prisklasser, samt den bedste model i en prisklasse under og over.
Det kunne virkelig gøre en forskel!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der vil ikke blive tilføjet priser på listen. Vi tjekker ikke priser på daglig basis, og det kan ændre sig ret hurtigt. Jeg synes ikke det er urimeligt, at der kræves et minimum af indsats fra brugeren for at finde prisen selv. Der er nok af prisdatabaser at tage fat på uden at vi skal gøre arbejdet.

Vi ønsker ikke at karaktérgive skærmene, så en rangering ift. hinanden vil heller ikke komme på tale. Det er ikke alle der prioriterer de samme ting, så det er svært at opstille en klar vinder på alle punkter. Nogen er glade for DLNA, andre for DVB-tunere, og vi er glade for billedkvalitet. Hvem skal vi stille tilfredse? Der er intet TV, der er godt på alle punkter, og det er så afgjort ikke alle der har billedkvalitet øverst på deres ønskeliste, hvis de dermed må gå på kompromis med noget andet.

Da vi jævnligt rydder op i skærmene, så vil en datomærkning ikke umiddelbart gøre så meget forskel. Hvorfor betyder det noget om en skærm er fra januar eller august, hvis den stadig er bedre end de skærme vi ikke anbefaler?
Af eXeel
Det er nok rigtigt nok, det med pris (som dog vel automatisk kan trækkes fra EDBPriser eller noget) og dato og karakter.

Men hvordan kan jeg på den liste se, hvordan skærmene indbyrdes klarer sig mod hinanden? Når der i anmeldelsen nævnes fx at den sorte farve er "god" eller noget, er det jo relativt ift. hvad?

Hvis man kunne sammenligne lidt med tilsvarende prismæssige skærme og/eller en prisklasse under eller over eller noget, ville man have en idé om, hvilken af skærmene der matcher én bedre.
Lidt mere "i forhold til".