Log ind med sociale netværk
15. aug 2009, 12:29
Der er nogen der har modtaget et SD kort fra Panasonic, hvor filen lå på. Det er den fil de har lagt op.
Panasonic support skriver iøvrigt, at fjernsynet vil teste firmwaren først, for at se, om den passer til modellen. Lidt ligesom en bios opdatering til en PC.
Har som sagt smidt den på, og kører nu med Firmware Version 1.213, hvor jeg havde 1.202 på inden jeg opdaterede.
Panasonic support skriver iøvrigt, at fjernsynet vil teste firmwaren først, for at se, om den passer til modellen. Lidt ligesom en bios opdatering til en PC.
Har som sagt smidt den på, og kører nu med Firmware Version 1.213, hvor jeg havde 1.202 på inden jeg opdaterede.
15. aug 2009, 13:05
Jeg har selv haft et G10, men jeg sendte det tilbage pga. problemet med 1080p 24Hz.
Skal jeg forstå det sådan at problemet med de hakkende panoreringer er forsvundet med denne FW-update?
tvkartoffel
Skal jeg forstå det sådan at problemet med de hakkende panoreringer er forsvundet med denne FW-update?
tvkartoffel
15. aug 2009, 13:36
Jeg syntes ikke selv at kunne spotte noget hakken i panorering med de to film jeg har testet (Master and Commander og Hancock), men jeg vil da selvfølgeligt gerne teste med flere film.
Som sagt, jeg mangler lige at komme på nogle titler, hvor man virkeligt kan se hakkende panorering.
Nævn en titel, og jeg tester filmen, hvis jeg har den til at stå på hylden
tvkartoffel skrev:Jeg har selv haft et G10, men jeg sendte det tilbage pga. problemet med 1080p 24Hz.Jeg læste på det andet forum, at noget der er patchet, er bl.a. de der problemer folk har haft med deres Xbox 360.
tvkartoffel
Jeg syntes ikke selv at kunne spotte noget hakken i panorering med de to film jeg har testet (Master and Commander og Hancock), men jeg vil da selvfølgeligt gerne teste med flere film.
Som sagt, jeg mangler lige at komme på nogle titler, hvor man virkeligt kan se hakkende panorering.

15. aug 2009, 14:04
Har du et link til hvor den firmware kommer fra? Jeg ved ikke helt om jeg tør opdatere inden der kommer en officiel udmelding fra panasonic.
Det undrer mig også du skriver du har firmware 1202. Jeg har ikke hørt om andre der har den version. alle dem jeg har set har haft 1206.
Sonisk skrev:Nu har jeg ikke fulgt med i hele tråden. Kunne du se at bluray hakkede inden du opdaterede? Jeg kan se at det hakker på alle mine bluray film så jeg forstår ikke dem der ikke kan se det.tvkartoffel skrev:Jeg har selv haft et G10, men jeg sendte det tilbage pga. problemet med 1080p 24Hz.Jeg læste på det andet forum, at noget der er patchet, er bl.a. de der problemer folk har haft med deres Xbox 360.
tvkartoffel
Har du et link til hvor den firmware kommer fra? Jeg ved ikke helt om jeg tør opdatere inden der kommer en officiel udmelding fra panasonic.
Det undrer mig også du skriver du har firmware 1202. Jeg har ikke hørt om andre der har den version. alle dem jeg har set har haft 1206.
15. aug 2009, 14:35
Hm, min fejl, 1206 så.
Filen kommer fra en bruger på avforums.com
Dit fjernsyn vil ikke opdatere med denne firmware, hvis fjernsynet og firmwaren ikke er kombatibel med hinanden. Der er bl.a. en bruger derovre, der har et G10B, og han kunne ikke opdatere med firmwaren. Jeg kunne dog godt, og har et G10E.
Og ja, kunne godt se bluray hakkede førhen. Specielt i Master and Commander f.eks., og dette ser absolut til at være borte nu. Men som sagt, vil hjertens gerne teste med flere film, hvis nogen har nogle forslag, hvor det virkeligt er voldsomt tydeligt.
Filen kommer fra en bruger på avforums.com
Dit fjernsyn vil ikke opdatere med denne firmware, hvis fjernsynet og firmwaren ikke er kombatibel med hinanden. Der er bl.a. en bruger derovre, der har et G10B, og han kunne ikke opdatere med firmwaren. Jeg kunne dog godt, og har et G10E.
Og ja, kunne godt se bluray hakkede førhen. Specielt i Master and Commander f.eks., og dette ser absolut til at være borte nu. Men som sagt, vil hjertens gerne teste med flere film, hvis nogen har nogle forslag, hvor det virkeligt er voldsomt tydeligt.
15. aug 2009, 14:54
kunne du ikke smide et link til tråden.
Så vidt jeg ved bliver E modellen ikke solgt i england. Så den opdateringen må komme fra et andet land
Så vidt jeg ved bliver E modellen ikke solgt i england. Så den opdateringen må komme fra et andet land
15. aug 2009, 14:59
Link til Avforums.
http://www.avforums.com/forums/plasma-t ... ad-12.html
Så vidt jeg husker var der både i "Children of men" og "Appaloosa" en del scener hvor det var tydeligt. Særligt i "Appaloosa" er der en et par scener skudt i en cowboyby hvor det er nemt at se. I "Quantum of solace" er der ud over den nævnte scene een hvor Bond og vedhæng flyver i et gammelt fragtfly, med "hakkende" hangar i baggrunden.
tvkartoffel
http://www.avforums.com/forums/plasma-t ... ad-12.html
Så vidt jeg husker var der både i "Children of men" og "Appaloosa" en del scener hvor det var tydeligt. Særligt i "Appaloosa" er der en et par scener skudt i en cowboyby hvor det er nemt at se. I "Quantum of solace" er der ud over den nævnte scene een hvor Bond og vedhæng flyver i et gammelt fragtfly, med "hakkende" hangar i baggrunden.
tvkartoffel
Senest rettet af tvkartoffel 15. aug 2009, 15:18, rettet i alt 1 gang.
15. aug 2009, 15:10
Hvordan er det med de her plasmas. Må de ligge ned under transport og opbevaring ? for Bilka får tilbud fra i morgen på 42G10 til 8000.- Så vil jeg nemlig købe den der men hvis de har haft alle deres TVer til at ligge ned kan det være de fejler noget ? eller
?
Håber så meget at firmwaren er den officielle der løser problemet (B
og så er spørgsmålet:
Hvad det eneste rigtige 42" til 8000.- eller 46" til 10500.- 8) ? har 37" nu.

Håber så meget at firmwaren er den officielle der løser problemet (B
og så er spørgsmålet:
Hvad det eneste rigtige 42" til 8000.- eller 46" til 10500.- 8) ? har 37" nu.
Log ind med sociale netværk