Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Johnjohn
jo det er da en god pris overvejer selv at købe det eller
SONY Z5500 i 46 tommer
så jeg hænger lige på her
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
9803H er anmeldt her på siden.
Af siccio
Husk der er ny model plf9704H på vej også med LED, ved dog ikke priser på dem endnu, ud fra tysk test og diverse forums tror jeg dog der er noget at glæde sig til.
I det tyske magasin har de den som vinder over Z5500, men dette skal man jo altid selv bedømmne...
Desværre ikke sikkert det bliver billigere en 9803 ;)
Af cableguy
siccio skrev:Husk der er ny model plf9704H på vej også med LED, ved dog ikke priser på dem endnu, ud fra tysk test og diverse forums tror jeg dog der er noget at glæde sig til.
I det tyske magasin har de den som vinder over Z5500, men dette skal man jo altid selv bedømmne...
Desværre ikke sikkert det bliver billigere en 9803 ;)
Har du et link til den tyske test?
Brugeravatar
Af Johnjohn
cableguy: jeg tror ikke du skal ligge så meget i hvad siccio
skriver prøv at google det model nummer
nul hits
:(
Af siccio
Testen findes skam, bare ikke på nettet, det er det tyske blad Video, som tester.
Så find det selv i en bladkiosk!
Så Johnjohn tro eller lad være, ikke mit problem modellen de tester er Philips 46PFL9704H, altså 46" udgaven.
Og da Philips nu er gået over til 40-46" istedet for 42-47" i det modelnr.
Af cableguy
siccio skrev:Testen findes skam, bare ikke på nettet, det er det tyske blad Video, som tester.
Så find det selv i en bladkiosk!
Så Johnjohn tro eller lad være, ikke mit problem modellen de tester er Philips 46PFL9704H, altså 46" udgaven.
Og da Philips nu er gået over til 40-46" istedet for 42-47" i det modelnr.
Så må jeg en tur i kiosken og finde tidsskriftet Video :)
Af janelne
orh skrev:jeg har fundet et philips pfl9803h i schweiz hos https://www.lithio.ch/product_info.php? ... 9803H.html
den står til 13026kr. + fragt. er det ikke et super tv til de penge?
Elgiganten solgte det til kr. 12.999,- for en måneds tiden siden! Lur mig om de ikke snart kører tilbud på det igen (Elgiganten havde også et tilbagevendende supertilbud på Essence-modellen).
Brugeravatar
Af Johnjohn
siccio:
ok godt ord igen rent faktisk er det omtalt under Kommende anmeldelser her på forsiden, og ja det ser spændene ud
sory