Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Er der nogen der kender noget til dette fjernsyn??
Kunne ikke umiddelbart finde noget herinde!!

Hvordan er det nu det er med Loewe. Er det bare et ordinært fjernsyn pakket lidt pænt ind (som B&O) eller får man reelt value for money??

Har fået mulighed for komme i nærheden af dette fjernsyn for godt 20.000 dkk.

Skal jeg byde ind?
Af Ponduus
Ordinært fjernsyn pakket meget fint ind.
Af Kratz
Hvis jeg skulle ud og købe nyt fjernsyn, havde plads til 50 tommer og 20.000 kr at gøre godt med ville jeg ubetinget købe et Pioneer LX-5090H inden det forsvinder helt fra markedet!
Af AmdiSvin
Jeg er presset mht størrelsen af fjernsynet, der ikke må være mere end 100cm i bredden!!
Af Kratz
Er det præcist 100 cm eller evt. 105 cm?
Hvis du kan få klemt et 105 cm TV ind er Panasonic 42V10 bedste bud.
Hvis ikke er bedste bud 37X10Y.
Af AmdiSvin
Kratz skrev:Er det præcist 100 cm eller evt. 105 cm?
Hvis du kan få klemt et 105 cm TV ind er Panasonic 42V10 bedste bud.
Hvis ikke er bedste bud 37X10Y.
Hvad er ankepunkterne ved Loewe ud over prisen..? vil gerne bruge 20 - 30t på det helt rigtige 37 - 40'' og er glad for HDD i Loewe
Af Fing
Der er vel egentligt ikke andre ankepunkter end netop prisen. Mange vil ikke give 100% mere for et TV fordi det ser pænt ud og har en HDD. De vil have højeste billedkvalitet til den pris i stedet.
Hvem producerer i øvrigt Loewes paneler?
Af Kratz
AmdiSvin skrev:Hvad er ankepunkterne ved Loewe ud over prisen..? vil gerne bruge 20 - 30t på det helt rigtige 37 - 40'' og er glad for HDD i Loewe
Jeg ville sige billedet.
De to nævnte modeller er efter min overbevisning dem med det bedste billede for henholdsvis 42 og 37 tommer. De står altså bedre end nævnte Loewe på trods af prisen.

Men selvfølgelig, hvis design og lækre features har første prioritet, så er det helt gal vejledning jeg er ude i. Det er meget individuelle størrelser, hvor du bedst selv kan vurdere, hvad der er bedst for dig.
Af BrianH
Er man seriøs i dette forum, når man kalder sig AmdiSvin?
Af AmdiSvin
BrianH skrev:Er man seriøs i dette forum, når man kalder sig AmdiSvin?
Ja bestemt! Et mærkeligt navn der bare har hængt ved...

Jeg siger ind til videre tak for hjælpen, men hører gerne fra flere der har input til hvorvidt Loewe laver ok fjernsyn!