Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej ;)

Jeg er ved at kigge efter en fladskærm, jeg er faldet for Sony W5500 serien, jeg er bare i tvivl om jeg skal vælge en 32" eller en 40". Rent pengemæssigt er det hele ok.

Problemet er at jeg har et forholdsvislille værelse 4 X 4 meter. Jeg har tænkt mig at hænge den op på væggen, og der har jeg cirka 3 meter fra mine øjne hen til hvor fjernsynet skal hænge (Jeg ser somregel tv når jeg slapper af i sengen).

Jeg er bange for at skærmen bliver for stor, hvis jeg vælger en 40" men jeg hælder altså mest til en 40". Har det også sådan lidt, at hvis jeg flytter hjemmefra om 1-2 år, så vil jeg heller ikke ud og invistere i et ekstra fjernsyn, hvis en 32" bliver for lille til min stue.

Hvad ville i gøre, og anbefale?

Med venlig hilsen

Jesper
Af Jesper Christensen
Skal lige tilføje at jeg nok har tænkt mig at bruge tvet til at se analoge / Digitale signaler. Og i fremtiden kunne jeg nok godt tænke mig en PS3 eller Wii.
Af LunD^
Hej.

Vi har lige købt et dejligt 42" (Panasonic TX 42X10Y), vi sidder ca. 2,5m fra skærm, og jeg synes ikke den er for stor omend man lige skal vænne sig til skiftet fra en 32" traditionel tv.
Af Jesper Christensen
Lyder godt, regner også med jeg vælger en sony 40" Skal bare vente til uge 38, for når jeg bestiller fra nettet kommer det altid når jeg er på arbejde. Gider ikke stå med en 40" som skal afhentes ved post danmark. Som jeg kan se lige nu har wupti.com den billigst.