Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henrikh
Wired skrev:HD-Ready: Dell Ultrasharp 2407WFP im Test tysk anmeldelse og masser af billeder.
Det ser godt ud :-).

I må jo lige huske at skrive lidt om skærmen når i har modtaget den, selvom det nok bliver svært at "få armene ned" ;-)

Håber på jeg hører fra Frederik imorgen.
Af DonRyom
Rolig nu gutter. Han skal nok nå jer på et tidspunkt.

Jeg bestilte dengang tråden kun var på 2 sider.
Jeg blev ringet op i fredags af Frederik og seneste afleverings dato er sat til den 13-7-06..

Hvis han ik har ringet jer op inden for 2 uger vil jeg dog nok forslå at i lige skriver engang til hans email.

Men I må væbne jer. Han er en sælger og han har jo en del ordre at se til med dette salg.

Plus at han nok også passer sine faste kunder/firmaer.

Im Out.
Af -Jones-
Right, så har Frederik modtaget endnu en bestilling... (2007WFP)

(krydser fingre for hurtig håndtering af ordre og levering)
Af LaZBoY
DonRyom skrev:Rolig nu gutter. Han skal nok nå jer på et tidspunkt.

Jeg bestilte dengang tråden kun var på 2 sider.
Jeg blev ringet op i fredags af Frederik og seneste afleverings dato er sat til den 13-7-06..

Hvis han ik har ringet jer op inden for 2 uger vil jeg dog nok forslå at i lige skriver engang til hans email.

Men I må væbne jer. Han er en sælger og han har jo en del ordre at se til med dette salg.

Plus at han nok også passer sine faste kunder/firmaer.

Im Out.
Om 2 uger har vi den 24. og så kan det jo være ret lige meget, for da gælder tilbudet ikke mere :)
Af Polraven
Henrikh skrev:
Wired skrev:HD-Ready: Dell Ultrasharp 2407WFP im Test tysk anmeldelse og masser af billeder.

I må jo lige huske at skrive lidt om skærmen når i har modtaget den, selvom det nok bliver svært at "få armene ned" ;-)

Jeg har lige modtaget min skærm (2007WFP) her til aften og jeg kan indtil videre kun finde rosende ord om den..
Jeg har checket for dead pixels, der heldigvis ingen :-)
Jeg har også checket for banding og det ser ud til at jeg har fået en A02.
Der blev smidt et spil efter den og det klarer den utroligt godt i mine øjne, jeg observerede i hvert fald ingen (for mig) synlig ghosting.
Af colding
shit jeg glæder mig til i morgen. 24' plus nyt grafikkort :)
Af Henrikh
Polraven skrev:
Henrikh skrev:

Jeg har lige modtaget min skærm (2007WFP) her til aften og jeg kan indtil videre kun finde rosende ord om den..
Jeg har checket for dead pixels, der heldigvis ingen :-)
Jeg har også checket for banding og det ser ud til at jeg har fået en A02.
Der blev smidt et spil efter den og det klarer den utroligt godt i mine øjne, jeg observerede i hvert fald ingen (for mig) synlig ghosting.
Jamen det lyder jo lækkert, så håber jeg at 2407'eren er af samme kvalitet :-)
Af Cyber-Frog
Så håber jeg bare snart at han når til mig på listen så jeg kan få min 2407 afsendt :)
Af TheBrew
Så fik jeg min 2007WFP til arbejdspladsen! 2407WFP, som de åbentbart har travlt med at få produceret nok af, ankom til fragtfirmaet Schenker i dag.

Jeg bestilte dem samtidigt og da 20" var på lager, blev den sendt fra Dell og modtaget hos Schenker samme dag jeg talte med Frederik (fredag d. 7. juli). Mandag var den klar til levering og Schenker ringede lidt i 11.00 og spurgte om de kunne komme med pakken i dag tirsdag mellem 8 og 16 (på min arbejdsplads). Jo tak - og i dag sad fragtmanden og ventede ~10 min. i otte klar til at aflevere skærmen. ...now that's smooth sailing!

Skærmen er over al forventning her.. troede jeg ville få noget plastic-crap som man er så vant til ved masseproducerede "billige" skærme. ..men nej, en dejlig stærk skærm. Ingen pixel-"variationer" og lækkert billede.

Så til jer der ikke har bestilt endnu - skynd jer nu! 5 days to go.

Det er første gang jeg handler hos Dell og jeg må sige at jeg er imponeret. -Alle- detaljer er i orden. Hastighed og information er i top. Og til dem der bare SKAL have en dansk manual, den bliver lige så fint leveret helt alene i en ..hehe.. riiimelig stor æske ved siden af skærmen. Og vi skal jo heller ikke glemme strømkablet - så det blev også leveret mutters alene i en flot stor æske. Så lidt humor får man også med på vejen.
Af Cyber-Frog
Så har jeg fået ordrebekræftelse, så er det bare at betale i aften når jeg kommer hjem fra arbejde og så vente :)
Af CFE
Jeg venter bare på fragtmanden ringer, håber jeg kan få den inden lørdag hvor jeg skal på ferie, selvom jeg ikke regner med det..
så må jeg bare vente til jeg kommer hjem igen.
Senest rettet af CFE 13 jul 2006, 00:04, rettet i alt 1 gang.
Af vipez
Så ligger der et stk 2407 og venter på at blive pakket ud og sat til. Fik den idag med fragtmanden kl. 17,00
Af SoundWave
Så er min 24" ankommet og tilsluttet... damn den er alligevel stor! Sikke en fryd for øjnene.
Af vipez
Så er den tilsluttet....

DEN ER FOR FED, og hvilken fryd for øjet og omgivelserne. Design flot og brugervenlighed nem og bekvem. Og så er PIP, PBP noge gode funktioner at have, og de 4 usb-B stik og 1 usb-A stik er dejlige at have ved skærmen. Har aldrig haft nogen succes med usb hubs...

Jeg havde svævrt ved at gå væk fra min 19" samsung CRT Syncmaster 915p men dette vil jeg aldrig fortryde.

Køb den før din nabo
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 20