07 aug 2009, 10:08
Hej jeg har brug for hjælp.
Jeg skal finde mig et tv til min lille bror og min mor. Jeg har selv købt mig et PS50B855 og skulle ha købt et til brormand men hans lejlighed er for lille
Anyways jeg har brug for hjælp til at finde et passende tv til min mor og håber på der er en af jer der ved hvad jeg burde køb. Jeg har skrevet nogle krav ned her for hvad der skal med.
Minimum 37” Max 46”
Skal være LCD
Skal være med nordisk garanti. ikke noget parallelimport og et kvalitet mærke.
Skal kunne bruges til alt.
Spil maskiner (min mor spiller bla. Doom3 og den slags)
Alm. Tv (fodbold)
Og Blu-ray Film i bedste kvalitet.
Meget vigtigt helst ingen ghosting og slør.
3 HDMI stik.
Skal kunne virke når signalet skifter her den 1 November. De har begge kabel tv fra yousee.
Pris max. 10.000 per stk.
Jeg er selv lost når det kommer til tv og købte selv mit PS50B855 efter at have læste review her på siden og fået anbefalet det her og jeg har ikke fortrudt
så håber i kan hjælpe mig igen.
Mvh. Lars
Ps. Hvis er kender nogle gode blu-ray afspillere ville jeg meget gerne høre om dem
max pris ca. 2000kr
Jeg skal finde mig et tv til min lille bror og min mor. Jeg har selv købt mig et PS50B855 og skulle ha købt et til brormand men hans lejlighed er for lille
Anyways jeg har brug for hjælp til at finde et passende tv til min mor og håber på der er en af jer der ved hvad jeg burde køb. Jeg har skrevet nogle krav ned her for hvad der skal med.
Minimum 37” Max 46”
Skal være LCD
Skal være med nordisk garanti. ikke noget parallelimport og et kvalitet mærke.
Skal kunne bruges til alt.
Spil maskiner (min mor spiller bla. Doom3 og den slags)
Alm. Tv (fodbold)
Og Blu-ray Film i bedste kvalitet.
Meget vigtigt helst ingen ghosting og slør.
3 HDMI stik.
Skal kunne virke når signalet skifter her den 1 November. De har begge kabel tv fra yousee.
Pris max. 10.000 per stk.
Jeg er selv lost når det kommer til tv og købte selv mit PS50B855 efter at have læste review her på siden og fået anbefalet det her og jeg har ikke fortrudt
Mvh. Lars
Ps. Hvis er kender nogle gode blu-ray afspillere ville jeg meget gerne høre om dem
max pris ca. 2000kr
Senest rettet af Larsdk 07 aug 2009, 11:03, rettet i alt 1 gang.