Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Virgilen
Hej Rasmus

I en nyhed skriver du at der kommer en test af sonys nye z5500. Hvornår kan den forventes online?
Af Virgilen
Hvor lang tid plejer der ca at gå fra du har skærmen til testen er online?
Af xcardman
håber da der sidder et nyt panel i, frem for en w5500. Ellers er prisen da helt i skoven.
Af xcardman
kan se en z5500 har en anden form for Baggrundsbelysning og 10 bit panel. så er det ikke kun de 200hz.
Af lennon
Bare ØV ! ,- at SonyX5500 er udsat . Så får de bedste plasma sandsynligvis heller ikke seriøs konkurrence på rå billedkvalitet i 2009 !:( .
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Virgilen skrev:Hvor lang tid plejer der ca at gå fra du har skærmen til testen er online?
Cirka 10-14 dage. Det er lidt afhængigt af, hvad jeg ellers har i pipeline.
Af xcardman
lennon skrev:Bare ØV ! ,- at SonyX5500 er udsat . Så får de bedste plasma sandsynligvis heller ikke seriøs konkurrence på rå billedkvalitet i 2009 !:( .
det gør de med OLED :D Hvis vi snakker sd signal.

HD bliver sikkert godt på de nye LED i fremtiden.
Forstår ikke sony laver nogle flere LED tv, når man tænker på deres x4500 model.
en z5500 bliver forhåndligt også den sidste topmodel uden LED, fra deres side.

Sony taber jo snart kampen mod samsung.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Nej ikke endnu. Jeg rejser dog på ferie på onsdag d. 12. august og er først tilbage 2 uger efter. Så I denne periode får jeg hvert fald ikke kigget på Z5500.
Af Virgilen
kan denne anmeldelse ikke blive 1. prioritet når du er tilbage. Der er ingen reviews af denne skærm rundt omkring på nettet.