Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kan du nok være ret sikker på at de er.
Af Ponduus
Ifølge en tråd på recordere.dk er tv'ene parallelimporteret.
Af Chabar
Nogen der ved hvorfra?

Hvis de er importeret fra sverige gælder deres pdp+ garanti så også herhjemme? Altså dækker deres garanti i regioner som "norden" eksempelvis, eller dækker de individuelle lande?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De er ikke fra Sverige og der er ikke PDP+ garanti på dem ifølge komplett selv.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Til orientering kommer der en artikel online i morgen formiddag omkring Pioneer KURO plasma-TV. Vi har været lidt på jagt og opstøvet de eksemplarer der stadig er til salg hos forhandlerne. FlatpanelsDK samler således deres hele i en oversigt til dem der er på udkig efter et Pioneer Tv.
Af Nick_S
Pioneer Danmark har stadig lager, og venter stadig ekstra leveringer. Så alle forhandlere med en intakt aftale med Pioneer kan stadig bestille.
Af Peter VTEC
Hmm det var ligefør man skulle købe et ekstra til soveværelset så :)

Men jeg synes nu også godt man kan støve dem op rundt omkring, og det er faktisk heller ikke umuligt at trykke prisen noget nedad.
Af xcardman
Jeg forstår heller ikke folk som bruger 16000-25000 på et tv og går uden om pioneer. fordi de ikke bliver produceret mere. Ved godt andre tv tilbyder nogle flere funktioner. Men :((

Hvis jeg havde plads, kunne jeg godt have fundet på og købe et til soveværelse. Desværre har jeg skråvægge
Af Peter VTEC
xcardman

kan du ikke bare stille det på fod istedet for og hænge det op 8)
Af xcardman
så hedder det jo en fod skærm frem for en fladskærm :D

har dog stadig fod på min 500M, indtil om en måned eller der omkring. Når min stue bliver færdig
Af nickz
Peter VTEC skrev:Hmm det var ligefør man skulle købe et ekstra til soveværelset så :)

Men jeg synes nu også godt man kan støve dem op rundt omkring, og det er faktisk heller ikke umuligt at trykke prisen noget nedad.
Vil det sige at man kan få forhandlere længere ned end 16000,- ?
Af Peter VTEC
Jeg skal ikke kunne sige om du kan trykke prisen hos komplett, men jeg kunne i mit tilfælde hvor mit er købt, dog havde det stået som demo i nogen måneder men det blev også afspejlet i prisen.
Af nickz
Peter VTEC skrev:Jeg skal ikke kunne sige om du kan trykke prisen hos komplett, men jeg kunne i mit tilfælde hvor mit er købt, dog havde det stået som demo i nogen måneder men det blev også afspejlet i prisen.
Så skal man bare til at jagte et sted, hvor det står som demo. Og jeg har ikke set dette tv i lang tid i butikkerne :(