Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af carsten123
Jeg har lige anskaffet mig dette tv og det står perfekt. Men er lidt usikker på opsætningen, da jeg tror muligvis den står til analog og jeg har jo kabel tv... er her nogen som kan hjælpe. hilsen carsten
Af BrianH
Hvis du ikke betaler ekstra for digitalt kabel-tv så er kabel-tv analogt
Af OleA
hvem har du som udbyder? Yousee, Stofa eller andre?

Du bør kunne se DR1+2 og TV2 digitalt, men du skal aktivere dvb-c tuneren og lave en søgning på denne.

Har du gjort det?

Du skifter mellem den analoge og digitale tuner på "TV" knappen.
Af carsten123
Jeg har kabel tv ved you see. Men vil lige kigge på om den skriver analog ved dr og tv2 eller den skriver digitalt. Men mener du bare man skal trykke på tv knappen og så fortæller den om det er analog eller digitalt??
hilsen carsten
Af tvkartoffel
Hvis du har kabel fra yousee kan du modtage nogle få kanaler digitalt uden at betale mere og uden brug af CAM og dekoderkort.

Muligvis er den digitale modtager (dvb-c) i dit TV ikke aktiveret. Prøv at læse de tre sidste indlæg i denne tråd. De kan muligvis være en hjælp.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... vkartoffel

MVH
tvkartoffel
Af OleA
carsten123 skrev:Jeg har kabel tv ved you see. Men vil lige kigge på om den skriver analog ved dr og tv2 eller den skriver digitalt. Men mener du bare man skal trykke på tv knappen og så fortæller den om det er analog eller digitalt??
hilsen carsten
Ja. Tryk på "TV" tasten. Den ved siden af "AV" tasten. Så skifter du mellem digital og analog. Hvis du kun kan se DVB-T er det fordi DVB-C ikke er aktiveret.