Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alex_uls
Hej Flatpanels bruger.
Jeg skal ud og investerer i et tv og har absolut ingen idé om hvad jeg skal købe. Jeg har 3500 kroner, men kan godt presse den op på 4 tusinde kroner. Jeg skal bruge den til, at forbinde min PC med HDMI kabel til tv'et og se film + spille ps3 på den + se normale tv kanaler(tv2,tv3 etc.)
Har i nogen forslag?

Mvh Alexander
Af alex_uls
Glemte at sige, at den står i et kælderum der er forholdvis stort. Vi har ingen gardiner, så belysningen er irriterende.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der har været mindst 2 andre tråde de sidste to dage, med samme ordlyd. Søg lidt i forum først.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du får hvad du betaler for. Glem førprisen - det lugter lidt af den metode Herstal også bruger, når de sælger lamper.
Af Fing
Jamen de specs der oplyses er da nok helt rigtige, men de siger jo heller ikke noget om hvor godt billedet er.
Af matv88
Fing skrev:Jamen de specs der oplyses er da nok helt rigtige, men de siger jo heller ikke noget om hvor godt billedet er.
Jeg håber da ikke forhandlerens mening om billedet har indflydelse på din beslutning når du køber tv :D
Af Fing
Jeg håber da ikke forhandlerens mening om billedet har indflydelse på din beslutning når du køber tv
Næ, det har det ikke. Jeg bruger ikke forhandler-råd til noget specielt, da jeg handler over nettet normalt. Men ved ikke hvorfor du spørger om det?
Af Fing
Ah, tror jeg har grejet hvad du mener.

Jeg skrev: "Jamen de specs der oplyses er da nok helt rigtige, men de siger jo heller ikke noget om hvor godt billedet er."

I denne sætning henviser "de" til "specs" - Ikke til forhandleren :)
Af matv88
Fing skrev:Ah, tror jeg har grejet hvad du mener.

Jeg skrev: "Jamen de specs der oplyses er da nok helt rigtige, men de siger jo heller ikke noget om hvor godt billedet er."

I denne sætning henviser "de" til "specs" - Ikke til forhandleren :)
Ahh.. Ja okay. Det har du ret i :)