28 jul 2009, 20:23
Ja ved ikke lige hvordan overskriften skulle lyde, så vil starte med at uddybe og forklare mit problem 
Ja nu har i snart ½ år levet med det dårlige analoge signal på mit 40" sony tv
og vil nu endelig tage mig sammen til at købe det CA-modul jeg også før har forhørt mig om herinde :P
Mit problem er jeg ikke kan finde rundt i junglen :P..
Findes der flere moduler til Yousee?. Har læst mig til noget med at modulet kan være mpeg2 og mpeg4 understøttet.. Ved ikke om det er rigtigt eller ej :P
Har tænkt mig at købe det i sonycenter da det også skulle give det bedste signal når kortet engang tages i brug
.
og til sidst det alt afgørende spørgsmål. Skal jeg overhovedet købe et CA-modul eller kan det bedre betale sig at købe en Yousee modtager med harddisk og hele mollevitten
Til mit fjernsyn er der tilsluttet surround, ps3 og computer.
Men hvad skal jeg gøre er totalt forvirret :S
/Rasmusapt
Ja nu har i snart ½ år levet med det dårlige analoge signal på mit 40" sony tv
Mit problem er jeg ikke kan finde rundt i junglen :P..
Findes der flere moduler til Yousee?. Har læst mig til noget med at modulet kan være mpeg2 og mpeg4 understøttet.. Ved ikke om det er rigtigt eller ej :P
Har tænkt mig at købe det i sonycenter da det også skulle give det bedste signal når kortet engang tages i brug
og til sidst det alt afgørende spørgsmål. Skal jeg overhovedet købe et CA-modul eller kan det bedre betale sig at købe en Yousee modtager med harddisk og hele mollevitten
Til mit fjernsyn er der tilsluttet surround, ps3 og computer.
Men hvad skal jeg gøre er totalt forvirret :S
/Rasmusapt