Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kristian-petter
Hejsa
har med stor interesse læst en masse indslag og anmeldelser her på siden, har desuden læst om nogle andre test af fladskærme bl.a. af TÆNK forbrugerbladet.

har indsnævret min søgen til følgende fladskærme, bl.a. fordi prisniveauet er nogenlunde ens og ønsker ikke at bruge mere, desuden ligger disse fladskærme i toppen af diverse test:

Philips 40pfl5604h
Sony KDL-40v5500
Sony KDL-37w5500
Panasonic TXP 37x10y
LG 42PQ6000

fjernsynet skal primært bruges til alm. brug hvor tekst-tv og programskift spiller en rolle, der skal være DVB-C. da jeg har glentevejens antennelaug. Det skal hænge i en lejlighed som er forholdsvis lys og jeg sidder ca. 3m fra skærmen. Der skal ikke tænkes på X-box eller playstation og blue-ray men DVD må man godt have med i overvejelserne!

skærm størrelsen er mindre væsentlig, hvad synes i at jeg skal vælge?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
X10Y. Søg i forum og læs anmeldelsen her på siden.
Af kristian-petter
hejsa

har skam læst indlæggene om x10, hælder også meget til det, men i andre test ligger det ikke i top og da jeg ikke har super meget forstand på det bliver jeg nød til at være lidt objektiv og samle så mange informationer ind som muligt først.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Kan kun sige at mine forældre har et 42X10Y, og det er et supergodt fjernsyn til prisen. Det største minus er lydkvaliteten. Man bør helt sikkert have et separat surroundanlæg (men det bør man i virkeligheden til alle tv).