Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zetor
Hej vi kigger efter ny skærm i den store ende og kan ikke rigtigt finde ud af hvilken man burde vælge vi har kigget på SAMSUNG UE55B7070 & SAMSUNG UE55B7050 som begge er LED skærme og står til ca 28000 kr i butikkerne men kan ikke finde nogen forskel på hvad de indeholder selvom de har forskellige numre ::l .
så har vi også kigget på et plasma PANASONIC V10 til på 50 tommer som står til 19000kr i butikken ANER bare ikke hvilken der er bedst og har snart læst mig i graven på nettet er der nogen der har erfarring oppe i de størrelser skal man holde sig fra dem eller ja købe håber på HJÆLP.

mvh de forvirrede
Af junsas
Zetor skrev:Hej vi kigger efter ny skærm i den store ende og kan ikke rigtigt finde ud af hvilken man burde vælge vi har kigget på SAMSUNG UE55B7070 & SAMSUNG UE55B7050 som begge er LED skærme og står til ca 28000 kr i butikkerne men kan ikke finde nogen forskel på hvad de indeholder selvom de har forskellige numre ::l .
så har vi også kigget på et plasma PANASONIC V10 til på 50 tommer som står til 19000kr i butikken ANER bare ikke hvilken der er bedst og har snart læst mig i graven på nettet er der nogen der har erfarring oppe i de størrelser skal man holde sig fra dem eller ja købe håber på HJÆLP.

mvh de forvirrede
Prøv at søge i forummet... der står masser af info om begge modeller
Af xcardman
der er jo lavet en test af begge to her på dette forrum

kig måske på deres samsung ps50855, den er der også skrevet om
billedet er ikke anderledes pågrund af størrelsen.
Af Zetor
hej jeg kan ikke finde nogen anmeldelse på serie 7 LED SAMSUNG UE55B7070 herinde kan se der er nogle der "sviner" 7070 modeller lidt til men er det den model på 55 tommer ? nogle der har købt den model ?

mvh de forvirrede
Af xcardman
Om den er 55 eller 46 tommer er der ingen forskel på. testen vil jo give det samme. Ikke andet at dens slør sikkert bare bliver endnu mere slem og se på i den størrelse.