Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cyber-Frog
norgaard skrev:Jeg er også lige på nippet til at afgive en ordre på en 2407, men jeg har dog et enkelt spørgsmål, som jeg håber nogle af Jer kan svare på.

Da jeg vil benytte composite indgangen til bl.a min GameCube, vil jeg gerne vide, hvorledes skærmen håndterer et 4:3 signal - vil den strække billedet eller vise det med "sorte bjælker"? Forholder det sig ens for de øvrige indgange?
Nu har jeg ikke 2407 endnu (er bestilt :) ) men på min 20" Wide er der ingen mulighed for manuelt at vælge aspect ratio så derfor er der bjælker i siden ved 4:3 signal - uafhængig af om det er vga, composite osv.
Af vipez
Jeg få vidst min skærm d.11/7 iflg. Shenker
Order Status
Shipment ID xxxxxxxxxx
Units 3
Weight / Volume 11.000 / 0.090
Schenker product T2
Transport mode 3
Incoterm DDU
( Brøndby )
ETA 2006-07-11
Status ALERT ORDERED
Status date 2006-07-06
Pick up date 2006-07-05
Af Henrikh
Det lyder da til i får dem relativt hurtigt, det tegner godt :-)
Af Pedersen
Nogle der ved om problemerne med banding og blurry tekst, er fixet ved A02 versionen af 2007WFP?

Overvejer nemlig at bestille sådan en fætter, men vil gerne lige vide om det er fixet :)

Kunne også være godt hvis der evt. var nogle som lå inde med nogle links til videoer hvor der bliver spillet på skærmen?
Af dsdsdk
Pedersen, mener du 2407?
Man skulle stadig have banding når skærmen er i gaming-mode, men hvis du kun bruger gaming-mode ved gaming så vil du aldrig ligge mærke til bandingen.

24"W bestilt og betalt her..
Af Pedersen
Nej mener 20" widescreen modellen, men den har måske ikke de problemer?
Brugeravatar
Af melen
Pedersen skrev:Nej mener 20" widescreen modellen, men den har måske ikke de problemer?
Jeg har netop modtaget min 2007 WFP. Den virker lidt mere plastic agtig ifht. min Xerox, men ellers er jeg imponeret. Den har heldigvis ingen pixelfejl og jeg kan ikke observere banning i desktop mode.. O_O
Billedet er en smule uhomogent i hjørnerne, men det er så lidt så man virkelig skal anstrenge sig for at se det... Jeg oplever også mindre ghosting ifht. min tidliger skærm, der dog heller ikke var særligt hurtig(Xerox XL775D) sammenlignet med andre nyere skærme med TN paneler.
Af Pedersen
Melen <-

Kan du ikke ligge nogle billeder op af skærmen hvor du gamer lidt - Gerne CS:S :)

Du må også meget gerne add mig på msn :) Min msn står i min profil.
Af Henrikh
dsdsdk skrev:Pedersen, mener du 2407?
Man skulle stadig have banding når skærmen er i gaming-mode, men hvis du kun bruger gaming-mode ved gaming så vil du aldrig ligge mærke til bandingen.

24"W bestilt og betalt her..
Hvornår har du betalt? Vi har bestilt lige efter hinanden, så det undrer mig lidt jeg ikke er blevet kontaket :)
Brugeravatar
Af melen
Pedersen skrev:Melen <-

Kan du ikke ligge nogle billeder op af skærmen hvor du gamer lidt - Gerne CS:S :)

Det kan jeg sagtens, men jeg kan ikke se hvad du får ud af at se et billede?
Jeg oplever ingen ghosting i spil overhovedet, den lader til at være god til at spille på :)
Nå, så er mine skærme ankommet til danmark. Alligevel kunne jeg først få dem på onsdag hvilket irriterer mig lidt, men det kan jo nok ikke være anderledes. De bliver tilsyneladende leveret fra irland. I danmark skal de åbenbart først til et sted de kalder "sorting hub/terminal" (hvor mine er nu) og derfra videre til "distribution terminal" (sikkert først på mandag for mit vedkommende). Herfra blive de så hentet af fragtmanden og bragt ud (hvilket først kan lade sig gøre onsdag åbenbart).

Så altså jeg vil sige at når ordren først er lagt hos Dell er de rimeligt hurtige. Min ordre blev lagt ind kl 15 og blev afsendt fra Dell små 3 timer senere i onsdags. Det er så fragtselskabet som slacker enormt, må være min konklusion. Jeg ville nu hellere have betalt ekstra og så fået skærmene hurtigere, men det har man desværre ikke mulighed for. Og ja jeg er utroligt utålmodig.... jeg kan ikke vente!! ;)
Af Puppetmaster
Min er også ankommet til sorterings HUB, og ankommer til mig på Onsdag.... Men jeg er i England fra Mandag til Mandag, det er så mine forældre der tager imod, men så jeg kommer først til at bruge min skærm om langt tid :(
Af Pedersen
melen skrev:
Pedersen skrev:Melen <-

Det kan jeg sagtens, men jeg kan ikke se hvad du får ud af at se et billede?
Jeg oplever ingen ghosting i spil overhovedet, den lader til at være god til at spille på :)
Nå men det lyder jo godt :D Tror bare jeg bestiller min idag så.
Af dsdsdk
henrikh, jeg blev ringet op kl ~18.30 i går.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 20