Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af torben6710
Har lige læst om problemstillingerne med at x10y´en ikke skulle have det så godt med alle producenter af ca-moduler. Desværre læste jeg det først efter gårdagens køb af en Strong viaccess til You See - og kan ikke finde andre digitale kanaler end dem der altid er tilgængelige (Dr1/2 + tv-2, infokanal m.fl.).
Så spørgsmålet er om ca-modulet fra Strong kan sammen med x10y? Andre der kan få denne sammensætning til at virke?
Af torben6710
Kan lige nævne at det er ca-modul´et med technology by Smit og bogstaverne HHFB bagpå og den røde firkant foran.
Af honki8
Jeg har dette kort fra Smit til Yousee til et Panasonic TH37x10y. Der står også HHFB på bagsiden og det virker fint. Da jeg satte kortet fra Yousee ind i modulet gik der ca. et halvt minut før billedet kom frem på skærmen.

http://cgi.ebay.co.uk/VIACCESS-CAM-USE- ... 7C294%3A50

Kan du finde kanalerne, men bare ikke se dem, eller står de slet ikke i kanallisten?
Af torben6710
jo den finder kanalerne men kan ikke vise dem - den skriver smartcard error og at kanalen er krypteret. Yousee prøver at sende et nyt programkort til mig. Så når jeg kommer hjem fra ferie om 14 dage håber jeg meget på at det virker med det nye kort.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vender du dekoderkortet rigtigt? Den kan jo drejes på flere måder.