Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ThomasT1976
Igår da jeg sad og surfede lidt rundt fandt jeg et 3 år gammelt Pioneer PDP-4270XA på DBA til 3500,- som jeg har fået sælger til at reservere til uge 33, da vi der har mulighed for at hente det på Sjælland (kommer fra Fredericia og laver en udflugt til KBH ud af det).

Jeg har nu surfet lidt rundt og anmeldelserne af tv'et er MEGET blandet. Vi har selv et PDP-436XDE som vi er ekstremt glade for, men kan et 4270XA og 436XDE samlignes på performance? Det er lige meget at der ikke er DVB-T i 4270, det bruger vi ikke alligevel.

3500,- for et 4270XA er vel en fair pris, når sælger lover at det fungere 100%, eller?
Af Peter VTEC
Hmm jeg mener altså helt bestemt der har været et problem med 427 modellen og et fænomen kaldet "gardiner" på panelet, præcis hvad dette gik ud på og hvad det gjorde kan jeg ikke lige huske på stående fod, men prøv evt. at søge lidt om det.

Jeg ville nok vælge en Pioneer 428(0) model istedet for, det er en noget bedre skærm med bla. Kuro teknologien, den kan sagtens findes til 10K rundt omkring, jeg mener at Fona har en på deres lagersalgs liste.

Men om prisen så er for høj ved jeg selvfølgelig ikke :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis der ikke er burn-in på skærmen, så lyder 3500 kr. ikke afskrækkende. Det er ikke toppen af poppen, men stadig et OK TV.
Af ThomasT1976
Kan det måle sig med vores PDP-436XDE i billedkvalitet? Features er ikke så nødvendigt, da det kun skal bruges til tv og alm. dvd.
Af Peter VTEC
Det kan sagtens måle sig med dit 436 på billedekvalitet, der skete ikke ret meget mellem generations skiftet på de to modeller. Det var først med 8th generation Kuro (428) at billede kvaliteten fik et ordentligt hak fremad.
Af brugernavnet
Hvad med opløsning og indgange osv. og der skal ikke ses tv på det, kun xbox og ps3..
Jeg har overvejet det her til soveværelset nemlig.