Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af abis
Halløj alle på dette super site!

Efter bla. at have læst en god del af tråde, anbefalinger m.m. herinde, så er jeg på tærsklen til at investere i et 50PS8000 (synes som den rette kombination af evne og udseende). Jeg afventer lige den kommende test før jeg endelig går over på den "flade" side :).
Men inden da har jeg nogle spørgsmål til de af jer der har erfaring med dette tv.

- Jer der har købt et. Er jeres parallelimporterede og fremgår det på nogen måde i jeres brug heraf?
- Og hvor har i købt det?

- Jeg forventer at følge testens anbefalinger til opsætning, men hvordan med opsætningen de første 200 timer?

Og endelig, som overskriften antyder, så skal jeg også have mig en Blu-ray afspiller. Den skal selvfølgelig fungere sammen med tv'et og desuden skal den meget gerne have en coax-lydudgang, så jeg kan forbinde den med min ældre surroundreceiver. Nogle anbefalinger?

VH abis
Brugeravatar
Af truehorses
abis skrev:Halløj alle på dette super site!

Efter bla. at have læst en god del af tråde, anbefalinger m.m. herinde, så er jeg på tærsklen til at investere i et 50PS8000 (synes som den rette kombination af evne og udseende). Jeg afventer lige den kommende test før jeg endelig går over på den "flade" side :).
Men inden da har jeg nogle spørgsmål til de af jer der har erfaring med dette tv.

- Jer der har købt et. Er jeres parallelimporterede og fremgår det på nogen måde i jeres brug heraf?
- Og hvor har i købt det? Kan kun anbefale at du får dit nye tv leveret fra en LG Nordic forhandler.....

- Jeg forventer at følge testens anbefalinger til opsætning, men hvordan med opsætningen de første 200 timer? Sund fornuft ...brug evt. billedguiden og skru ned for strømforbruget ( bruger maximum og mellem ) ellers nyd det....

Og endelig, som overskriften antyder, så skal jeg også have mig en Blu-ray afspiller. Den skal selvfølgelig fungere sammen med tv'et og desuden skal den meget gerne have en coax-lydudgang, så jeg kan forbinde den med min ældre surroundreceiver. Nogle anbefalinger?

LG bd 370 HDMI tilslutning...har coax ligesom tvèt også har foruden lysleder udgang...

VH abis
Af abis
Tak for svaret.

Ved du om der er nogle at netbutikkerne, som er LG Nordic forhandlere?
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Truehorses - hvad ville du skrive?
Jeg kan i hvert fald ikke se dit svar - kun citat fra hele ovenstående (helt unødvendigt i øvrigt) ... :(
Af xcardman
LG bd 370 HDMI tilslutning...har coax ligesom tvèt også har foruden lysleder udgang...

så der er et svar
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Ja, okay - det druknede for mig i citatet.
Brugeravatar
Af truehorses
Sorry...yes

Har skrevet svarene i citatet og fremhævet + ændret farven på svaret, men koderne er åbenbart ikke virksomme.....
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Tv'et har IKKE coax-udgang, kun toslink.