Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vær opmærksom på at de 30 personer er nået, så nu lægges der først nye ordrer ind når der er 10 nye tilmeldinger.
Af Henrikh
Okay, det er selvfølgelig lidt ærgeligt, men jeg krydser fingre for vi når 10 mere :-)
Af dsdsdk
tja, hvis du, Nik og jeg er på.. så er vi 3. Der er en bruger fra hwt.dk som også virker frisk. 4. Måske har der været nogle i forvejen, så jeg tror ikke 10 bliver svært at nå.
Af Henrikh
Har lige fået mail tilbage fra Frederik, hvor han skriver at han er igang med at ligge ordrene, og vil kontakte mig når han når til mig på listen. Så det kan da være vi har "nået" at komme med i første omgang alligevel :-)
Brugeravatar
Af melen
Dell har ringet og sagt at de leverer min skærm imorgen mellem 17 og 22 :)
Så en leveringstid på 3 dage - det er hurtigere end jeg turde håbe på...
Af dsdsdk
heldige sv*n :)

jeg tror jeg får min næste uge... uden at vide det.

Med en 24" er årstiderne ligemeget.. hvad skal man da bruge sommer til? boobs på bellevue siger i? 2 gange 12" boobs er da bedre!
Af Puppetmaster
Min skærm står stadig som om den er ved at blive produceret :s
Så mon ikke det tager lidt tid før den kommer....
Af CFE
jeg venter stadig på svar fra Frederik, men overlever nok ventetiden da min strømforsyning lige er blevet grillet i sommervarmen, skriver fra bærbar nu :p
Af Henrikh
Hehe, jeg havde håbet på han ville ringe allerede idag om Dankort oplysninger så min ordre kunne blive sat igang, men det var nok lidt optimistisk. Ferien er jo heldigvis lang endnu, så det går nok :-D
Af TheBrew
Jeg har bestilt 2 stk. efter de 30 var nået, så vi er nok ved at være oppe på de 10 extra. Har fået mail om at det er tilføjet til listen, men er ikke kontaktet mht. betaling endnu.

melen - du må lige vende tilbage med nyt i morgen så! :)
Af Repsac
Nå, så kan jeg se at mine 2 stk 2407WFP er blevet afhentet af fragtmanden. De bruger tilsyneladende fragtselskabet Schenker. Der står at min skærm blev afhentet kl 17:59 og at den skulle være fremme omtrent 19:08 idag. Problemet er så bare at det nu er ca 1½ time siden. Jeg antager de har fået skrevet den forkerte dato på eller lignende for hvornår den skulle være fremme. Jeg ville ønske der var et nummer til fragtmanden så man kunne høre hvad der foregår. Er trodsalt lidt underligt at den er blevet hentet og at der står "calculated eta (eta = estimated time of arrival): 2006-07-05 19:08".

Nå men jeg må vel bare væbne mig med tålmodighed. Nogle andre som har fulgt med i deres transport via schenker og kan sige noget om hvordan man får fat i dem og hvor lang tid det typisk tager for dem at komme frem?
Af vipez
Repsac, jeg har lige fået den samme.
Dell OrderWatch Service - Din ordre er afsendt!

Dit ordrenummer 522593542 har forladt Dell's europæiske fabrik den 05/07/2006 17:59:43.
Bemærk det jeg har markeret med FED, det kan jo være fabrikken ligger i Tyskland f.eks. ?
Yderligere information
Ordredato: 04-07-2006
Forventet leveringdato (på eller inden denne dato): 13-07-2006

Forsendelsesdato: 05-07-2006

Fragtmandens navn: Schenker

Leveringsstatus: Ordren ligger i øjeblikket hos fragtmanden. En detaljeret status for leveringen skulle snart være tilgængelig.
Af Repsac
Hehe, ja det er præcist det samme... vores pakker er sågar blevet afhnetet samme sekund, så det er jo nok bare en fælles afhentning som så tages til et hovedkontor og derfra sendes videre... måske :P

Jeg har gået ind på Schenker transporten og tilmeldt mig en sms service hvor jeg skulle få oplysninger om hvor langt pakkerne er nået. Jeg skriver når jeg hører mere
Af norgaard
Jeg er også lige på nippet til at afgive en ordre på en 2407, men jeg har dog et enkelt spørgsmål, som jeg håber nogle af Jer kan svare på.

Da jeg vil benytte composite indgangen til bl.a min GameCube, vil jeg gerne vide, hvorledes skærmen håndterer et 4:3 signal - vil den strække billedet eller vise det med "sorte bjælker"? Forholder det sig ens for de øvrige indgange?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 20