Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fisken
Hej eksperter

Jeg står for at skulle købe et nyt TV til stuen og vil gerne have kvalitet. Jeg vil bruge 15-25.000 og størrelsesmæssigt taler vi nok om 46-50"

Jeg er laaaaangt fra ekspert - hvad er det kloge valg når jeg primært vil bruge det til at se TV og DVD film på ?

Hilsen
Kenneth
Af Fisken
Hej yakken

tusind tak - fin anmeldelse - men kan se at den er fra 2008 og tænkte om der er nyheder i 2009 som samlet set er et bedre valg i den størrelse jeg søger på 46-50" ?
Af Ponduus
Det var da ikke en anmeldelse Yakken linkede til? Eller er det bare mig?

Når jeg klikker på linket kommer købsanbefalingerne frem og der er modeller fra 2009 på.
Af Fisken
Hej igen

Nu har jeg såvel de gode råd ved køb af TV til stue samt de anmeldelser der er foretaget.

Kan se at Pioneer LX5090H er et super TV, der dog er udgået. Men kna se at det fortsat kan købes til ca. 17-19.000.

Har lige været ned i en butik og se et helt nyt fra Panasonic TXP50V10E - også Plasma - mit spørgsmål er nu om jeg skal gå efter det "ældre" Pioneer med en fantastisk anmeldelse eller det sprit nye Panasonic - priser er stort set den samme.

Hvad gør en klog når man vil have det bedste TV i 50" til at se TV på (spiller ikke) ?

Hilsen
Kenneth
Af Peter VTEC
Har lige købt et Pioneer LX 5090 som afløser for et Panasonic PX80, jeg skulle nå og eje et for at se hvad hypen gik ud på omkring Pioneer. Må sige at jeg er sindsygt positivt overrasket, selv SD står bedre på den nye 50" end på PX 80 42".

Jeg ville sige du skal købe et Pioneer.
Af Fisken
Hej Honda

Tak for dit råd - hvor købte du og til hvilken pris ?

Kenneth
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du kan undvære de digitale tunere til DVB-C så er LX5090 stadig det bedste TV.
Af Peter VTEC
Hej igen Fisken

Jeg købte mit ved Fona, det var det sidste de havde og jeg fik forhandlet mig frem til en god pris inkl bordstand, org. pioneer vægbeslag og 5 års total forsikring, jeg gav 16400 kr samlet.

Igen må jeg sige at den skærm bare er topklasse, jeg er virkelig glad for den 8)