Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har fundet dette philips til omkring 6000 (inkl. fragt) på pixmania, hvilket jeg synes virker utrolig billigt for et fjernsyn som bl.a. bådde har 100 hz, full HD, Mpeg 4 mm.

Jeg havde egentligt købt panasonic P42X10Y (for 5000) men da jeg så kom for at hente det hos komplett prøvede de at give mig et P42X10e. Så står stadig uden fladskærm.

Håber der er nogen der kan gøre valget mellem de to lettere.
Hilsen Nikolai
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg kan da lette valget lidt, ved at sige at Pixmania ikke er et sted du bør købe noget, der ikke blot kan smides væk hvis det fejler. At købe et TV hos dem, anser jeg for fuldstændigt utænkeligt. Tag en tur rundt på Google hvis du vil overbevises...

Begge TV er udmærkede, men i ren billedkvalitet, så vinder X10. De 100 Hz er ikke noget du bør stræbe efter, da det ødelægger mere end det gavner på LCD-TV'ene. Jeg ville personligt finde en ny forhandler af X10 og holde mig til dét.
Af Nikolaiu
Super! mange tak for hjælpen:)
Så er fjernsynet bestilt
Af Mikker
Nikolaiu skrev:Super! mange tak for hjælpen:)
Så er fjernsynet bestilt
Hvor købte du?

Jeg står nemlig også og skal købe samme model.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Min mor købte sit X10Y hos cinemagic.dk - fremragende service og kvalitet. Det er sgu et imponerende godt tv til de penge, og det er slet ikke så grimt i virkeligheden som på Panasonics promobilleder.

Mine forældre har i øvrigt en ganske lys stue, og der er ingen problemer med refleksioner i glasset. Det var meget, meget værre med refleksioner i deres gamle 25" Loeve-tv (som også var rigtigt, rigtigt godt).

Eneste store minus ved X10Y er at lyden altså er ret dårlig. Der er ikke rigtig nogen bas eller diskant. Til gengæld er der rigeligt (!) mellemtone !:(
Af Nikolaiu
Bestilte mit hos "get more" til 5248 kr (inkl. levering). Hvilket var det billigste ifølge pricerunner.