Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dieseldk
Hej har kig på nyt tv og har fået kig på de to LG'er
Har set 42LH4000 "live" og billedet er ikke helt tosset.
Men kan så få LH7020 til ikke ret meget mere og det har så bluetooth og divx-hd, der udover er det jo ikke så dybt.
Er der nogen som har set det "live" evt sammen med LH4000 som kan sige noget om billedet på det?
Af knuld
Hej :)

Jeg har en LG 7020 :) og Wauw, du bliver ikke skuffede hvis du vælger en skærm som den :) det er en super lækker skæm med hammer godt billede har desværre kun testet den med analog signal og er meget imponeret :)
jeg har kun posetivt at sige om denne skæm, og det spiller 100% med den kære USB port som understøtter film ;)

- Knuld :)
Af dieseldk
Håber du har ret for jeg har bestilt en 7020 :)
Hvor meget har du testet med film via. usb'en har læst at DTS lyd er no-go men hvordan køre det ellers?
Af knuld
hej igen :)

Jeg har teste 2-3 film, der var en fejl i den ene men det er jo ikke tv'ets skyld ;) hehe, men de 2 andre jeg har fået set ind til videre har kørt super godt også med undertekster og det hele :)

- Knuld
Af Czuba
Hvordan er lyden på LH7000? :)

Overvejer selv at købe det, men vil gerne lige have lidt info først...:)
Af dieseldk
Czuba skrev:Hvordan er lyden på LH7000? :)

Overvejer selv at købe det, men vil gerne lige have lidt info først...:)
Er vel som de fleste fladskærme med skjulte højtalere.
Man skal ret højt op før den går over og bliver dårlig og forvrænget men der mangler bas.
Fint til nyhederne og en afsnit af en serie, men tænder for anlægget når der kommer en film på.
Af Egern
Hvad er det forskellen på 7000 og 7020 er?
Af Egern
Undskyld min kortfattede besked sidst men sagen er at jeg selv overvejer at købe den...

Ved nogen specifikationer står der at der er DVB-C og andre er der ikke - dette er vel en fejl og skifter ikke fra forhandler til forhandler eller hvad? (Jeg har stofa fjernsyn så regnede med at det var det jeg skulle bruge?)

Nogen som ved hvad der er det rigtige?

Og hvis jeg skal købe det hvor har i så købt det og hvad er jeres erfaring?

På forhånd tak :),
/Egern
Af dieseldk
Egern skrev:Undskyld min kortfattede besked sidst men sagen er at jeg selv overvejer at købe den...

Ved nogen specifikationer står der at der er DVB-C og andre er der ikke - dette er vel en fejl og skifter ikke fra forhandler til forhandler eller hvad? (Jeg har stofa fjernsyn så regnede med at det var det jeg skulle bruge?)

Nogen som ved hvad der er det rigtige?

Og hvis jeg skal købe det hvor har i så købt det og hvad er jeres erfaring?

På forhånd tak :),
/Egern
Der er dvb-c i både lh4000 og lh7000.
Har en lh7020 og kører på yousee's dvb-c signal og det virker bare som det skal også med HD kanalerne.
Skal ikke kunne sige om der er nogle parallelt importerede som ikke har dvb-c men hvis du køber en dansk model er den i.
Når du skal sætte det op skal du vælge Sverige som land (menu og alt andet er dansk) for at kunne bruge dvb-c tuneren, LG har lovet at dette bliver rettet i en firmware på et tidspunkt.
Af Egern
Okay mange tak :)

Mit tv bliver godtnok kun 37" (studerende med lille 2-værelses sammen med kæreste og barn på vej).

Jeg vil dog fortrække en 7020, men så vigtigt er det heller ikke... pt har jeg fundet 37LH7000 til 5990.- på LCD planet:
http://lcdplanet.dk/produkter/7-lg/123-lg-37lh7000/

Og så har jeg søgt efter 7020 men fandt ikke lige noget billigere end 6.699.- på godpris.dk:
http://www.godpris.dk/shop/default.asp? ... D=37LH7020

Nogen forslag til gode steder eller lignende? Er der nogen som kender LCD planet ellers?

/Egern