Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JohnnyF
Købt Panasonic Center Rødovre d 2-6-2009 og fik først leveret d 10-6-2009, så har været brugt i bare 4 uger. Har selvfølgelig kvittering og der er selvfølgelig stadig fuld Panasonic garanti.

Tv’et her er 100% i orden og absolut fejlfrit og har den originale kasser lige til at pakke tv’et i til en evt køber. Har tillige været meget påpasselig her de første 4 uger med at få kørt plasmaen ordentligt til uden for meget kontrast og ikke tv logoer, gaming ting osv på for længe af gangen.

Grunden til at jeg sælger dette fantastiske tv, er at det var meningen at jeg skulle bruge det 60% til gaming/PC/Ps3/xbox360 og 40% tv,,men det stresser mig sgu med gaming på sådan en Plasma,,Burn in,,gnaver i baghovedet,,kan sgu ikke slappe af og bare nyde at game,,Jeg vil bare hellere have et Lcd tv hvor jeg ikke skal tænker over still billeder og faste små billeder med gamedata osv,,ved da også godt at man sagtens kan game på en plasma,,men så mange timer som jeg havde tænkt mig er et Lcd nok mere at foretrække.

Der er ikke nogle tvivl om at dette Panasonic tv slår samtlige LCD tv på billedkvalitet især på alm tv,,hd tv,,dvd,,blu ray,,det er virkelig et fantastisk billede og et super fedt design.Men jeg bliver bare nød til at gøre dette her for at få noget ro omkring mit MEGET gaming og må bare konstatere at jeg er mere til LCD.

Køber er selvfølgelig velkommen til at komme forbi for at se og prøve tv'et

Test af tv her,,godt nok 42",,
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1244460230

Jeg bor i København
Senest rettet af JohnnyF 13 jul 2009, 19:49, rettet i alt 2 gange.
Af JohnnyF
Er der virkelig ikke nogle der vil spare 4.oookr ;;)
Af Linemann
Hvor i landet befinder det sig? :) Men du skal nu ikke være bange for burn-in overhovedet, vil sige det er synd hvis du sælger det, for det bliver overhovedet ikke en realitet. Jeg har siddet med nogle venner og spillet GRID - Le Mans delen - i fire timer hvor vi skiftede til at køre en time hver, og der var lidt retentions bagefter, og så skiftede jeg til normal TV, og derefter var det væk igen efter et lille stykke tid. :)

'Edit, overså selvfølgelig det sidste og vigtige - København. :/
Af JohnnyF
Linemann skrev:Hvor i landet befinder det sig? :) Men du skal nu ikke være bange for burn-in overhovedet, vil sige det er synd hvis du sælger det, for det bliver overhovedet ikke en realitet. Jeg har siddet med nogle venner og spillet GRID - Le Mans delen - i fire timer hvor vi skiftede til at køre en time hver, og der var lidt retentions bagefter, og så skiftede jeg til normal TV, og derefter var det væk igen efter et lille stykke tid. :)

'Edit, overså selvfølgelig det sidste og vigtige - København. :/
Godt klar over at man sagtens kan game på Plasma,,men jeg ville sagtens kunne spille langt flere timer,, og mange dage,,men tør sgu ikke gå igang med så meget gaming på sådan en Plasma,,jeg føler mig bare ikke hjemme med sådan en Plasma,,vil bare hellere have LCD.
Af peterthinggaard
Jeg flytter til københavn om 2 uger, hvis du kan vente så længe er jeg ,muligvis interesseret. Hvis jeg uforpligtende kan komme ud og se tv'et først.
Af Linemann
JohnnyF skrev:Godt klar over at man sagtens kan game på Plasma,,men jeg ville sagtens kunne spille langt flere timer,, og mange dage,,men tør sgu ikke gå igang med så meget gaming på sådan en Plasma,,jeg føler mig bare ikke hjemme med sådan en Plasma,,vil bare hellere have LCD.
Bare i orden, men jeg sidder ofte med nogle venner helt fra eftermiddagen til sent om aftenen/natten med nogle venner og spiller. Du skal vel også tisse og æde engang i mellem og så kan man jo bare slukke det der. :P Bliver jo også kun et problem, hvis du vil spille det samme spil en hel dag uden og skifte, ellers sker der jo heller ikke noget. Havde det i hvert fald på samme måde som dig i starten, men som tiden gik, og jeg fandt ud af hvor meget jeg kunne tillade mig, så forsvandt alle bekymringerne. Skete efter jeg under indkøringsfasen faldt i søvn og fjernsynet havde stået seks timer, og der heldigvis ikke var sket noget. :)
Af JohnnyF
peterthinggaard skrev:Jeg flytter til københavn om 2 uger, hvis du kan vente så længe er jeg ,muligvis interesseret. Hvis jeg uforpligtende kan komme ud og se tv'et først.
Du er helt sikkert velkommen,,hvis jeg stadig har det om 2 uger,,men tillader mig at sælge det til den der kommer først.
Af JohnnyF
Tv'et er så godt som solgt,,skal lige være HELT sikker på han kommer og betaler og henter imorgen inden tråden kan lukkes.
Af Supergris
Synes blot det virker meget underligt og tosset at investere så mange penge i et tv, når man på forhånd ved fordele og ulemper de forskellige teknologier imellem, og så bagefter får kolde fødder, selv om man ved, der ikke er nogle problemer!!!
Må gå ud fra, køberen har undersøgt markedet inden han købte???
Af Sploink
Du skal vel ikke bekymre dig om hvad sælgeren bruger sin penge på :)
Af Supergris
Nej, men det er vel tilladt at undre sig??? Smil...