Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hapseleg
nogen der kan anbefale nogen vægbeslag? og hvad hedder den type vægbeslag et g10 bruger?
Jeg vil nok helst have et der bar hænger op mod væggen men så alligevel ville det vel være rart at kunne trække den ud 10cm~ så man kan sætte kabler til
tak på forhånd
Af hapseleg
tak skal du have ;) men hvad vesa er et 42g10?
Af JLA_DK
Jeg mener det er 600x400, men er ikke sikker... Men du kan kigge i manuel eller måle afstanden mellem hullerne bagpå tv'et.

Men de fleste beslag af denne type, der kan holde til sådan et TV kan indstilles til alle mulige forskellige afstande mellem skruehuller.
Af Supergris
Bedre at købe det i Harald Nyborg!!! Der er det billigere: Max 249 kr..
Desuden kan det tiltes, så det netop er nemmere at tilslutte kabler!!!
Af hapseleg
[quote="Supergris"]Bedre at købe det i Harald Nyborg!!! Der er det billigere: Max 249 kr..
Desuden kan det tiltes, så det netop er nemmere at tilslutte kabler!!![/quote]

men holder det? det ik sån det falder ned efter noget tid pga dårlig kvali??
Af JLA_DK
Det skal nu nok holde, bare sørg for at få skruet det rigtig godt fast i væggen!
Jeg kiggede selv på et fra Harald Nyborg, men jeg synes det hang for langt fra væggen, pga. tilte funktionen fylder for meget... Jeg købte istedet et til 239 kr. fra AV-Cables.dk... Er meget tilfreds med det.
Af DeZ
Jaybee: Hvis du blot kiggede en smule, så har jeg oprettet en tråd alle først i den her afdeling om lige præcis din model. Evt. kig der først næste gang og spørg der end at oprette en ny post
Af JayBee
Ok, champ! Jeg har så ikke oprettet en ny tråd... Det er dig der har det! Evt. brug søgefunktion først næste gang og spørg i en eksisterende tråd istedet for at oprette en ny! Desuden spørger du slet ikke om det samme som mig, og ellers bare tak for det rigtigt lækre svar!