Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stifler
Hey,

Jeg står og overvejer at købe et Samsung LE40A866 og her på siden for det jo ros og topanbefaling.
Det er dog helt tilbage i december, og der er jo sket noget indenfor fladskærmene siden, så mit spørgsmål går på, om det stadig er et tv, der kan anbefales eller om der er kommet andre modeller og overtaget?

Prisen for LE40A866 er nu helt nede i 8500 DKK, hvilket i mine øjne er en god pris for tv'et.

Det skal blot bruges til alm. tv og film.

Lad mig høre jeres meninger og tanker om dette fjernsyn...
Af lennon
Stifler skrev:Hey,

Jeg står og overvejer at købe et Samsung LE40A866 og her på siden for det jo ros og topanbefaling.
Det er dog helt tilbage i december, og der er jo sket noget indenfor fladskærmene siden, så mit spørgsmål går på, om det stadig er et tv, der kan anbefales eller om der er kommet andre modeller og overtaget?

Prisen for LE40A866 er nu helt nede i 8500 DKK, hvilket i mine øjne er en god pris for tv'et.

Det skal blot bruges til alm. tv og film.

Lad mig høre jeres meninger og tanker om dette fjernsyn...
Hvis du kan leve med designet, - så vil feks Panasonics nye plasma levere et synligt bedre billede til dit behov. Samtidigt er det større og billigere . . .
Af Stifler
Hvad tænker du på her?? V10, Z10 eller andet? Smid meget gerne et link. :D
Af lennon
Stifler skrev:Hvad tænker du på her?? V10, Z10 eller andet? Smid meget gerne et link. :D
Jeg synes at Experts 4995kr tilbud på Panasonics PZ85 full-hd er meget attraktivt. Hvis man ellers kan leve med tuneren og designet, - så er det bare afsted ! I min verden skal man op i Sonys 46X4500 for at finde et LCD TV som kommer bare lidt i nærheden mht billedkvalitet. . . .
Af Stifler
Designet faldet ikke lige i min smag.. :(

Har kigget lidt på nogle af Samsungs nye LCD modeller, og kan faktisk godt lide LE40B655.
Hvad siger I til den model?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Performancemæssigt skulle A866 være et bedre bud, da den ikke lider af slør i samme udprægede grad.
Af Stifler
Nu er jeg ikke så klog på dette område, men hvad skal jeg kigge godt efter, når jeg kigger på tv?
Af Stifler
Tak, skal du ha'.

Jeg er dog stadig forvirret. Det er jo en sand jungle... :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det er en jungle, men jeg ved ikke helt hvad du forventer? Jeg har forklaret dig hvad du skal se efter, men hvis det er for svært (hvilket du ikke må misforstå - for det ER svært), så kan du jo ikke gøre ret meget andet end at tage imod de forslag til TV, som du får serveret.

Det er vores vurdering at A866 er et bedre TV end B655 (og B7000).
Af Stifler
yakken skrev:Ja, det er en jungle, men jeg ved ikke helt hvad du forventer? Jeg har forklaret dig hvad du skal se efter, men hvis det er for svært (hvilket du ikke må misforstå - for det ER svært), så kan du jo ikke gøre ret meget andet end at tage imod de forslag til TV, som du får serveret.

Det er vores vurdering at A866 er et bedre TV end B655 (og B7000).
Selvfølgeligt.. Jeg kigger på alt, der bliver skrevet om. :)