Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af N4Ld3
Hej!

Jeg har et problem med en Harman/Kardon AVR 355. Jeg har sat PS3 til receiveren med et hdmi kabel og fra receiveren til Tv'et med hdmi-DVI. Problemet er at der ingen billede kommer på tv'et men lyden er der. Lyd og billede er sat til den samme indgang på receiveren. Hvad kan der være galt??
Af Corax
Start med at sætte PS3'en direkete til TV'et så du er sikker på den er korrekt indstillet.

Jeg har hverken en Harman/Kardon eller PS3 så jeg kan desværre ikke være til hjælp med indstillerne.
Af N4Ld3
Jeg har sat ps3 til tv'et med DVI og kører lyden fra ps3 til receiveren med optisk kabel.
Men ville jo gerne hvis jeg kan komme til at afkode DTS-HD og DD true HD. Skærmen der er i spil er en gammel Philips plasma model med en opløsning på 1080x1080.
Af dieseldk
Har Harman/Kardon reciveren ikke en menu som skulle komme frem på skærmen som de ældre har og virker den?
Kunne lyde som om den er sat op til et signal som tvet ikke kan modtage.
Af N4Ld3
PS3'en sender 1080i signal til skærmen.
Prøvede først med 720p men der manglede en del af billedet i venstre side.

Men hvis jeg kører det hele igennem receiveren har jeg kun lyd og ingen billede.
Af Corax
Det betyder at din receiver ikke er sat rigtigt op. Start med at få receiveren til at vise menu'en på dit TV og se om du kan få billedet igennem fra din PS3 bagefter.