Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af algernon
"Større ting som fx en vaskemaskine eller en fryser, må sælgeren enten afhente eller reparere på forbrugerens bopæl"

Jeg vil da mene et 50" tv går uner denne katagori. Men det er jo langt fra sikkert sælger er enig, hvis uheldet skulle være ude, og der er problemer med varen.
Af KuntaKinte
Mht. TV ophæng, så har jeg købt det via www.av-cables.dk. De har ophængt fra 239 kr. Jeg købte det der, fordi de også har rigtig gode priser på 90 grader bøjet HDMI kabler, hvilket kan være en fordel, når HDMI stikkene peger ind mod væggen.

Fandt faktisk også en IR extender til 300 kr. Det er ret praktisk, når det meste af mit udstyr står nede i et lukket skab. Så slipper jeg for at have det åbent.

Kan godt høre det lyder som jeg reklamerer for dem, men det var bare en fornøjelse at handle der. Hurtig levering og gode priser
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har nu også gode erfaringer med AV-cables, så herfra er også thumbs-up. Jeg har dog primært købt kabler (surprise!) fra dem.
Af Skytten
Tror jeg bestiller fra Cinemagic så, de har også en fed side er er lidt letter og finde rundt i efter min mening, skal jo også have et vægbeslag med i prisen og måske en kabelskjuler.. Tak for hjælpen herinde, sætter jeg stor pris på :)
Af Larsdk
Getmore har samme ejer som Multimediaworld.dk

Multimediaworld.dk er lige gået konkurs bla. fordi de har snydt skat for 40 mill. Så ville holde mig fra Getmore da de nok er næste der ryger. De har bla. overtaget Multimediaworlds lager.

Der er også dtor problemer med at få kørt sin RMA igennem hos Getmore, så hvis skærmen ryger risikere du ikke at kunne få den lavet mend mindre du går direkte til producenten.
Senest rettet af Larsdk 09 jul 2009, 15:53, rettet i alt 1 gang.
Af Skytten
Cinemagic har ikke varen på lager.. DAMN!
- tror jeg bestiller hos Getmore, men hvor hurtigt levere de?

EDIT: Getmore har det heller ikk på lager.. Satans populær tv! - så må jeg jo vente.. -.-'