Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg er ikke i tvivl om, at ViewSonic VX922 er den hurtigste af de to modeller, men designet på 960BG er jo ganske pænt.

960BG er en variant af modellen 960BF, som er grå. I starten var der store problemer med responstiden på 960BF og en lang række brugere tilbageleverede skærmen. Samsung hev senere skærmene tilbage for at opdatere dem, men hvor meget det har hjulpet ved jeg ikke.

Det er derfor svært at sige noget om 960BG med mindre du kan finde nogle personlige erfaringer. Dog står det fast, at VX922 er den hurtigste, hvilket jo kan være en fordel i spil.
Af CenTrixX
ok, hvis vi nu kigger bredt på 19" markedet for gamer skærme er der så nogle du kan anbefale ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis det primært er til spil, så kommer du ikke udenom VX922. Der ER det bedste valg til de der spiller FPS spil og andet der kræver lav responstid.
Af CenTrixX
Hvis jeg nu gerne vil have noget størrer end de 19" f.eks noget Widescreen, hvad skal jeg så vælge ?

//CenTrixX
Af Tonnet
Jeg er selv seriøs gamer og har købt VX922. Jeg er meget glad for den, jeg kan stadig se slør hvis jeg koncentrere mig om det, men ellers lægger man ikke mærke til det. Når man ser film i 16:9 format med sorte bjælker kommer der også en smule lys ind foroven. Men det er til at leve med :)
Af icewind
er fuldt tilfreds med min vx922 som gamerskærm og all round
Af Disney
Tonnet skrev:Jeg er selv seriøs gamer og har købt VX922. Jeg er meget glad for den, jeg kan stadig se slør hvis jeg koncentrere mig om det, men ellers lægger man ikke mærke til det. Når man ser film i 16:9 format med sorte bjælker kommer der også en smule lys ind foroven. Men det er til at leve med :)
Hvor meget lys kommer der ca. ind?
Af Tonnet
Jeg kan tag et billede når jeg kommer hjem..