Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej..

jeg står og skal have nyt tv, og valget er faldet på samsung. -jeg har hele tiden ville have samsung´s 40´´ led UE40B6050, men så så en reklame for wupti, hvor man kunne få LE46A866 for 9999kr, -derfor vil jeg høre hvilken af disse skærme der er bedst? -man får jo lidt flere tommer ved le46a866, men led´en er jo nyere, men er den også bedre?

håber i kan svare? mvh Rasmus
RasmusHansen skrev:hej..

jeg står og skal have nyt tv, og valget er faldet på samsung. -jeg har hele tiden ville have samsung´s 40´´ led UE40B6050, men så så en reklame for wupti, hvor man kunne få LE46A866 for 9999kr, -derfor vil jeg høre hvilken af disse skærme der er bedst? -man får jo lidt flere tommer ved le46a866, men led´en er jo nyere, men er den også bedre?

Jeg har "studeret" UE46B6050 lidt i Expert. Selvom mange mener at 99,99% af alle butikker indstiller deres skærme forkert, så var det flot og bedre end et 50" Pioneer der hang ved siden af. LE46A866 kender jeg ikke, men er som skrevet imponeret af UE46B6050
RasmusHansen skrev:hej..

Har du læst vores anmeldelse af Samsungs LED-TV her på siden?

I min mening er det ikke anbefalelsesværdigt pga. det ret markante slør, som jeg også har erfaret at flere brugere registrerer efter de har haft Tv'et hjemme i noget tid. Men når man først opdager det, driver det dig til vanvid.

Jeg synes faktisk, at A866 er bedre. Ikke på alle punkter, men som en holistisk betragtning. Derfor optræder den også på vores liste med anbefalinger her: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738

Og så er en stor skærm jo bestemt ikke dårligt 8)

Hvis du vælger at gå op i endnu større, så synes jeg Samsung B850 er oplagt. Alternativt kan du også kigge på Panasonics V10 serie.