Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xprezz
Good news :)

Så er det bare at F5'e samsung.dk
Af Niels O
Har netop fået tilsendt linket til den nye softwareopdatering (ver. 001013) fra Nicolai Sonne (Samsung.dk) og har nu installeret den på tv'et.
Så nu venter jeg spændt på om denne opdatering fjerner "blå blink", så jeg kan melde mig ud af klubben :-).
Hilsen til alle
Niels O
Af ragtag
Niels O skrev:Har netop fået tilsendt linket til den nye softwareopdatering (ver. 001013) fra Nicolai Sonne (Samsung.dk) og har nu installeret den på tv'et.
Så nu venter jeg spændt på om denne opdatering fjerner "blå blink", så jeg kan melde mig ud af klubben :-).
Hilsen til alle
Niels O
Hur har det gått? Har det slutat blinka? Varken samsung.dk eller .se har lagt upp ver. 001013. :((
Af xprezz
Den nye firmware virker, det blinker ikke mere.
Af Niels O
Har nu haft den nye firmware installeret i 10 dage UDEN blink. Så det ser ud som om det virker.
PS. Venter for en sikkerhedsskyld lige 14 dage før jeg "melder mig ud af klubben" :-).
Af Morientes
Jeg har heller ikke haft nogle blink siden jeg installerede den.

Opdateringen ligger her: http://www.badongo.com/file/15257569

Det var det link jeg fik til at hente den fra Sumsung support. Men den kommer utvilsomt også snart op på samsung.dk.
Af Morientes
Den nye opdatering er nu på samsung.dk.

Det undrer mig nu lidt at den er noget større end den vi har fået tilsendt. Jeg har for en sikkerheds skyld rullet mit TV tilbage til den tidligere update og så installeret den der nu ligger på samsung.dk.

Er der nogen der ved om der er nogle ændringer?
exe-filen er som sagt noget større og indeholder en del flere filer.
Af xprezz
Spøjst.. må hellere få den rigtige på.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er godt, at fejlen endelig er rettet. Jeg smider en update op om det på forsiden i morgen, så alle implicerede ved hvordan det kan løses.

Har I et direkte link til den opdaterede firmware?
Af Linnebjerg
Hej hej

har jo fuldt jeres kamp med koreanerne om at fjerne de blå blink. Nævnte model har jeg også selv overvejet... Kan man gå ud fra at den nye firmware ligger i modellen hvis man eks køber den om en måned??? så der altså IKKE er de blå blink

der var lige en med 7070 modellen. har du oplevet sort slør på skærmen?? det var vist en af de ting Rasmus kritiserede under testen. har da også set flere herinde klage lidt over det

hilsen
Martin
Af xprezz
Du har ingen garanti for at den firmware er på da du kan få en skærm der har stået på lager. Men det er vel ligegyldigt, det er utrolig let at opdatere firmware.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7