Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikeD
Goddag.

Jeg overvejer rigtig meget at købe Samsung LE40A866(XXE) ( http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... pti1).html ).
Har læst anmeldelser af den rundt på nettet og det nyder super fint.

Men da jeg er lidt af en xbox mand kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan den dette samsung vil klare sig? Der er ikke beskrevet så meget om gaming på det nemlig, så ville høre om i ved noget om det og evt. erfaringer? :)

Evt gode alternativer hvis man spiller meget xbox? :)

Mvh
Mike
Af MikeD
ej kom nu drenge :D
Af BrianH
MikeD skrev:ej kom nu drenge :D
Problemet er vel, at der findes 1000 forskellige tv-mærker og modeller og der ikke er nogen der ejer det du henviser til og samtidig spiller x-box.

Hvis du spiller meget x-box er det dig selv der er eksperten i hvad det kræver af skærmen og om det er opfyldt for den samsung model
Af MikeD
BrianH skrev:
MikeD skrev:ej kom nu drenge :D
Problemet er vel, at der findes 1000 forskellige tv-mærker og modeller og der ikke er nogen der ejer det du henviser til og samtidig spiller x-box.

Hvis du spiller meget x-box er det dig selv der er eksperten i hvad det kræver af skærmen og om det er opfyldt for den samsung model
kan jeg godt se problemet af. Jeg stillede måske også mit indlæg lidt forkert op.

Det jeg leder efter er et fjernsyn der er super at spille konsol på, hvad dette tv så skal have og ikke have aner jeg ikke en skid om nemlig :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har en hel liste over TV, der anbefales til konsolbrug. Du finder den på forsiden i TV-menuen.

Hint: "kører" staves med "r" i enden... ;)