Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
Ja prisen er lav, men når man kan få en panasonic x10 for lidt mere og er et langt bedre tv og med dvb-c tuner og mpeg4 og kan kan sælges igen til en fornuftig pris.
En x10 er god til alt, kun hvis man skal bruge sin skærm som pc monitor er lcd en god ide i denne prisklasse.

Det råd er de fleste nok enige om. Forstå så ikke man siger tak for rådet og slutter tråden. Så kan man oprette en ny, hvis man har udset sig et andet tv.
hvad man så vælger i den sidste ende, er ens eget valg.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sagt på en anden måde: Hvor billigt skal et ringe TV være for at det er et godt køb? Giver du 5000 kr. for et ringe TV i dag, så vil det dårlige billede følge dig lang tid efter du har glemt hvad indkøbsprisen var. Hvis pengene er der (eller kan skaffes uden alvorlige kvaler), så er det dumt at købe noget man måske ikke er helt tilfreds med, blot for at spare 5-600 kr.
Af Dobermannden
Hej "xcardman".

Da jeg købte mit Medion i Aldi, (for ca, ½ år siden) var det svært at få et TV med fuld HD til de kr. 5000 men nu i dag er de jo faldet en del og det kan da godt være jeg ville vælge anderledes i dag.
Mvh.
Af xcardman
netop prisen på et kvalitets tv er faldet. Selvom jeg har et pioneer, vil jeg stadig kalde en x10 for kvalitet. havde selv dens afløser px80 kostede 10000 kr i 2008. Når prisforskellen er så lille, og kvaliteten er så forskellig, synes jeg faktisk det er et rigtig dyrt tilbud fra aldi.
Af AnApeX
yakken:

Puha nu har jeg siddet de sidste 2.5 timer og læst og læst og tror sku jeg er klar til at gå ud og købe et tv på egen hånd. Men hold da helt op der er meget man skal ta højte for og især når man ikke kan regne med produkcentens oplysninger. Hvis man skal finde den perfekte skræm skal man jo næsten stille op i butikken med alt i måle udstyr og så ellers starte fra en ende af.
Men **** it, har fået en idé om hva det hele handler om :)

Takker mange gange, bare luk tråden her.

//Over and out.
Af xcardman
Nej du tager en god dvd under armen og får den vist på de skærme du gerne vil have. Køb den som ser bedst ud.
men skal kende sit kildemateriale på forhånd. Det behøver ikke og være så svært. Men kræver du på forhånd kender forskel på plasma og lcd. For i en butik med 1000 lys, vil lcd næsten altid ser bedre ud. Men ikke i dine egen stue.