Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Saxxxon01
Hej

Jeg går og tænker over hvilken fladskærm jeg skal købe. Har læst en del om de nyeste skærme som bliver anmeldt her på siden.
Det der ikke står helt klart for mig er om man kan surfe på internettet via systemer som VIERA CAST og Media 2.0. Er der en browser så man har mulighed for at surfe hele internettet eller er man begrænset til Youtube, Picasa, Flickr og andre widgets?

Hvis man er begrænset til disse widgets, så synes jeg slet ikke det er godt nok endnu.
Af Kief
Saxxxon01 skrev:Hej

Jeg går og tænker over hvilken fladskærm jeg skal købe. Har læst en del om de nyeste skærme som bliver anmeldt her på siden.
Det der ikke står helt klart for mig er om man kan surfe på internettet via systemer som VIERA CAST og Media 2.0. Er der en browser så man har mulighed for at surfe hele internettet eller er man begrænset til Youtube, Picasa, Flickr og andre widgets?

Hvis man er begrænset til disse widgets, så synes jeg slet ikke det er godt nok endnu.
Du kan ikke surfe men er begrænset af widgets. Køb ikke dit tv pga alt det mediegejl, det er for tidligt endnu.. DLNA kan fungere men er også langt fra perfekt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg er enig med Kief. Første generation af Internet og DLNA i Tv er mislykket. Samsungs forsøg er det mest vellykkede, men også det er langt fra godt.

At man ikke blot lærer af (eller kopierer) nuværende koncepter der fungerer fint, er mig en gåde. PS3 er en langt bedre følgesvend til DLNA eller også kan man satse på en af de separate mediebokse.
Af tbigum
Rasmus Larsen skrev:Jeg er enig med Kief. Første generation af Internet og DLNA i Tv er mislykket. Samsungs forsøg er det mest vellykkede, men også det er langt fra godt.

At man ikke blot lærer af (eller kopierer) nuværende koncepter der fungerer fint, er mig en gåde. PS3 er en langt bedre følgesvend til DLNA eller også kan man satse på en af de separate mediebokse.
Enig, det virker som om at tvene er 5 år bagefter med udviklingen, det er utroligt hvad man kan putte i en mobiltelefon idag, wifi, dlna, bluetooth osv. osv. også kan man ikke engang få dlna til et tv til virke ordentlig.