Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kvaaen
Hey Alle...

Jeg har fået tilbudt et 40w4000 billigt hos en forhandler.
Men ville så prøve at læse nogle anmeldelser på nettet, men kan ikke rigtig finde nogle. har kun fundet en på engelsk (gør ikke noget den er engelsk) dog har jeg fundet en miliard-million sider som sælger den. (har googlet og søgt på diverse forums.
Så hvis nogle kender nogle steder hvor den er blevet anmeldt, og ville skrive et link ville det være super.
tak på forhånd
Anders
Af BrianH
Hvor billigt er billigt?
Af Kvaaen
billigt nok til at overveje det. Men mit nuværende tv er et samsung le40s67bd hvilket jo ikke er så fedt et tv... Så det ville være et kæmpe trin op.
Af BrianH
Jeg ved ikke hvor stort skridtet vil være, men nyprisen for Sony KDL-40W4000 er 5900,- og den nyeste model Sony KDL-40W5500 er 7900,-
I betagtning af, at det er en "gammel" model du får billigt, bør prisen i hvert fald ikke være over 5000,-
Af steffenj
selv butiks prisen er ved at være nede ved 8000,- så ville nok også selv sige det et bedre køb med 100hz og dlna.
Af Kvaaen
Har godt undersøgt alle de ting. Og syntes det er fint at i gør mig opmærksom på det, dog er det ikke det der er mit spørgsmål?
Af Kvaaen
Er der forresten nogle som ved om jeg kan bruge opsætningen fra testen af E4000 herinde fra på w4000?
De skulle jo eftersigende være ens bare med at andet kabinet eller hvad!?

Anders
Af Zap
Hvis kun kabinettet er forskellen, så har du vel selv fundet svaret på dit spørgsmål... ;-)
Af Kvaaen
Do'h selvf. hehe.

Men er ikke 100% på at de er ens indvendigt. Det var mere derfor jeg spurgte.
Af Zap
Nu skal jeg ikke kloge mig, men det er de ifølge E4020 anmeldelsen.
Af Kvaaen
Ja det har du ret i. Så må vi stole på det ;-)

Tusind tak for hjælpen.
Hav en fortsat god dag :-P
Af BrianH
Kvaaen skrev:Har godt undersøgt alle de ting. Og syntes det er fint at i gør mig opmærksom på det, dog er det ikke det der er mit spørgsmål?
Det er ikke selve spørgsmålet, men siden du skriver i et diskusionsforum at det er billigt, så er det vel fordi du mener det er relevant, at vide det er købt billigt og du gerne vil diskutere det.