Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af hightower
Hvorfor netop denne skærm og ikke fx Viewsonic vx2025wm som er ca 1000kr billigere på edbpriser.dk, men kort:

1) ja det vil jeg mene medmindre du er hardcore gamer
2) nej

en google søgning ville ha givet dig flg. resultat:
http://www.prad.de/en/monitore/review-fsc-s20-1w.html
Af hopper
Tak for linket Super Skærm ser det ud til.
Af Bono4Peace
Har lige købt skærmen hos Bilka i Kolding til 3.499.- og det er en superskærm til prisen.
Af hopper
hmm, de havde ikke flere tilbage i Aalborg og de ved ikke om de får flere på lager.

Just my luck.

Kan du sige mig, om den er hurtig nok til, at afvikle spil især battlefield 2 eller andre FPS spil uden slør (ghosting)
Af Bono4Peace
Jeg har lige prøvet at spille Call of duty 2 og Splintercell : Chaos Theory, og der var ingen problemer. Faktisk var det ret fedt i widescreen. Har et Geforce 6600GT grafikkort.
Af hopper
Hej igen.

Ringede til AZ i Hjørring, da det jo også er "Bilka" og lå rimelig tæt på Aalborg og de havde da lige 1 skærm tilbage, så den nuppede jeg :)

Har prøvet CS:S og DOD:S. CS:S kørte fint, men DOD:S blev lidt mudret, ikke meget, når man drejer sig rundt, men lidt træls.

BF2 køre faktist bedre end forventet, men der er jo ikke support for widescreen, guderne må vide hvorfor, så billedet bliver trukket ud til siderne.

I windows synes jeg, at vinduerne bliver mudret/sløret, når man trækker rundt med dem f.eks. stifinder, igen lidt træls.

Selve musenpilen bliver også mudret/sløret/utydelig, når man flytter den i normal fart, igen lidt træls, men håber, at det bare er noget man skal vende sig til.

Ellers er den super skarp mht. text næsten for skarp, skære lidt i øjene, men igen, man skal nok lige vende sig til det.

Fin skærm når prisen kun er 3499.-