Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfredo
Hey folkens...

jeg er netop flyttet i en lejlighed, hvor den mit ene fjernsyn skal stå i en ende af huset, hvor der ikke er nogen tilslutning til antenne stik... Er der nogen der har erfaringer med noget trådløs kabel eller noget andet man kan gøre? og har det indflydelse at jeg har en andet fjernsyn i stuen, således at man skal se det samme på begge fjernsyn? jeg vil jo gerne kunne se noget forskelligt på de to fjernsyne, men det vil være ret besværligt at trække et antennekabel ind til det værelse hvor mit fjernsyn nr. 2 skal stå...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi har en trådløs boks herhjemme, som kan sende hvad der kommer ud gennem et scart stik videre. Den bruges lige nu på vores Viasat boks, som har en Scart udgang og sender så trådløs ind til et soveværelse.

Disse produkter kan også fås i andre former. Du er dog nødsaget til at se det samme program. Alternativt kan du anvende et nyt udtræk ved dine stik og så sende dette. De to stik skal blot køre uafhængigt af hinanden.

Jeg går ud fra du har analogt Tv?
Af Alfredo
Ja, fjersynet i soveværelset skal køre på analogt signal...
Af Alfredo
Kan man egentligt eventuelt få en slags antenne man kan tilslutte direkte til fjernsyn nr. 2?