Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Guffi
Står og skal ud efter et nyt tv i morgen efter mit gamle Sony 40W2000 er ved at ha udtjent sin værnepligt, og har fundet 2 modeller som jeg svinger lidt imellem.

Det er ene er http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=8 ... 0600121890

Det andet er http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=8 ... 0609561440

Det skal mest bruges til Ps3 og Xbox360 og Blu Ray/dvd film. Og self noget alm tv.

Hvad for et vil I foreslå? Jeg sidder ca 2m fra tv'et, så regner med at holde mig til 40" ,da jeg tror 46" bliver for stort, på mit lille værelse.

På Forhånd Tak
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Gå efter et Panasonic X10Y i stedet.
Af Guffi
Vil godt ha et tv der køre full hd.

Har også set lidt på et 46" i sony 46W4500. Er det noget der virker?

Er gået lidt kold på samsung, efter at ha læst så mange der har problemer med larm fra det.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Du skal i hvert fald have et tv der er større end 40/42" for overhovedet at kunne se forskel på HD Ready og Full HD. Og så skal du i øvrigt sidde ganske tæt på det.
Af Guffi
Sidder 2m fra tv'et.

overvejre også sony's 46" W4500. Det køre nemlig full hd
Af Guffi
Efter at ha læst om mange der har problemer med deres samsung le40a866, vil jeg høre om det er et generelt problem på mange samsung eller mest den model?

Er nemlig gået lidt væk fra det tv igen, pga de fejl der er, og overvejre så et andet samsung, et UE40B6050, men vis der også er problemer med andre samsung modeller, vil jeg nok også droppe det og finde et andet mærke.
Af urbananen
Er den nyere W5500 -model for dyr, eller?
Af Guffi
Synes jeg ikke, men Sony's design er bare så kedeligt i forhold til mange andre, efter min mening. Men hvis så indmaden i de andre er noget lort, så bliver det sony igen. Skal ud efter Tv'et i morgen så er i fuld gang med at finde ud af ting om de 3-4 forskellige tv jeg har kig på.
Af tbigum
Nu har jeg ikke nogen erfaringer med andre tv, men jeg kan kun sige jeg er yderst tilfreds med mit W5500, bruger det både til Blue Ray og xbox/ps3 og jeg synes billedet er perfekt, men designet halter noget efter fks. Samsung.