Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marshall
Hej folkens!

Jeg er pt. ejer af et Panasonic 50" G10E.

Dog ved jeg ikke om jeg har fortrudt købet lidt, da det åbenbart ikke kan afspille 24p rigtigt.

Jeg har set en del bluray film og kan selvfølgelig se det hakker. Selvom man prøver "filtrere" det fra - er det pisse svært!
(Ligesom at finde en ridse/bule på bilen - så VED man bare det er der).

Jeg har fået lov af forhandler, at bytte til en anden model - dog skal det være en de har i butikken og i det her tilfælde er Tapeconnection forhandler :)

I starten, kunne jeg ikke høre blæserne - men nu kan jeg høre dem, når lyden er muted :( eller ved meget lav tale i fjernsynet.

Jeg havde håbet på nogenlunde samme størrelse og prisklasse - så jeg har kigget på Sony's W5500. (Jeg har læst testen og det lyder til den er "lidt" ringere - kan det bekræftes?).

Jeg kan ikke lide V10 seriens design og den ligger over prisen, som jeg vil give.

Sony har jo en 52" model - som jeg har overvejet meget. Desværre er deres 46" dyr ifh andre steder på nettet.
Af astma
Hvad har du givet for den 50" G10 ? ..
Og en 52" Sony W5500 er jo nok heller ik det billigste alternativ ? :D

Hvis det var mig og jeg alligevel havde de ca. 17k som den 52" W5500 nok koster, så havde jeg nok valgt en 50" Samsung B855.
Af Marshall
Jeg har givet 13.000 for mit G10.
Sony W5500 koster 14.995 og er jo 52", hvor Panasonic'en er 50".

Så den ekstra størrelse, koster vel også i bund og grund.

Jeg vil bare gerne have folks personlige mening ang. fjernbetjening, farver, sort niveau, grå skala mv.

Ligeledes hvordan den er til PS3, Bluray, evt. dnla/applicast, hd signal mv.
Af Gnavox
Af ren interesse: er du sikker på at det er TV'et der er dit problem og ikke din BluRay-afspiller?

Jeg er ikke ekspert, men har et P50G10E og vil da mene, at jeg kan afspille 1920x1080 24p uden at det hakker overhovedet. Jeg har haft problemer med tab af frames og hakkende panorering, men det har jeg kunne rettet i mit mediecenter.