Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilken Samsung skærm?

6050
2
33%
7050
1
17%
7070
3
50%
God aften

Jeg er kommet i den situation at Samsung vil ombytte mit 796r2 46' til et af de nye Lcd-Led tv, og har tænkt mig at tage i mod det.

Men er så blevet lidt i tvivl fordi jeg kan ombytte det til:

B6050 - Uden mer pris
B7050 - + 2000
B7070 - + 2000

Og kan ikke rigtigt se den store forskel mellem de 3 modeller, ud over Widget / Internet adgang fra 70## modellerne.

Har læst det lange post ang. 70## men syntes ikke jeg kunne bestemme mig ud fra de punkter.

Hvad ville i vælge, og hvorfor?
Af Kief
Kommer meget an på dit behov.. Hvis du enten har en PS3 eller lign, så er mediedelen formentlig ikke de ekstra par tusinde værd. (eller hvis du alligevel ikke har film digitalt)

Hvis du omvendt gerne vil have muligheden for DLNA, så er det bestemt værd..

7070 // 7050 er kun farveforskel..
Af sebastianchristensen
Glemte helt at skrive hvad jeg kommer til at bruge den til.

1. Xbox 360
2. Digitalt kabel tv
3. Sætte min computer til via dvi
4. Sætte mit anlæg til, så jeg kan få noget bedre lyd
Af Kief
sebastianchristensen skrev:Glemte helt at skrive hvad jeg kommer til at bruge den til.

1. Xbox 360
2. Digitalt kabel tv
3. Sætte min computer til via dvi
4. Sætte mit anlæg til, så jeg kan få noget bedre lyd
Det ændrer ikke så meget på beslutningen om, om det skal være 6050 eller 7050...

Får du brug for mediedelen? Har du mange film digitalt lagt ned, eventuelt på en NAS harddisk?

Hvis ikke, så tag 6050.. Hvis ja, så overvej 7050..
Af xprezz
Hvorfor vil du have det byttet?
Af Niels O
Ja, hvorfor vil du have det byttet?
Af Nick_S
Tror hans gamle tv har været defekt. Så krediterer samsung, hvis det ikke kan betale sig at lave, ergo får man et nyt.

Der er billedmæssigt ingen forskel på 6 og 7 serien.
Så smut ind på Samsungs hjemmeside og kig nærmere på det de kalder [email protected] .

Hvis du føler det er værdifulde features så tag 7 serien, hvis ikke. Så bør du nøjes med en 6'er :)
Af sebastianchristensen
Ville have det byttet fordi det ikke virkede som om der ville komme en opdatering der kunne fixe de blå blink...

Kan nu forstå på folk at der er en opdatering på vej, dog har jeg først hørt om dette 2 dage for sent.

Mit fjernsyn er blevet hentet, og pengene bliver krediteret i morgen.

Så er lidt i et dilema nu, fordi der er nu muligheden for at vælge mellem alt, da jeg har fået pengene igen.

Hvad ville i købe for 14.130? - Har mulighed for at ligge lidt penge oven i.

DVB-C Mpeg4 er et must.
Af Leviathan
Jeg ville vælge Samsungs egen plasma serie, det som RAsmus har testet på siden :)